Jump to content

Klippningar och frisyrer


Wolfi
 Share

Recommended Posts

Jag drar upp denna nu, HOOOOOOOOKAY?! *studsar bort i en lowryder till dunkande hiphop*

Jag har sånt jävla strul med mitt hår. Jag får det inte rakt! Se bild.

Jag har provat det mesta. Hårspray, hårmousse, vax, gelé men inget får luggen att stanna RAK och inte åka ner i ögonen på mig >.<

Hey emokid. Du borde testa tjursarre. No shittin;

http://www.aftonbladet.se/atv2/popup.html?...yheter/0703/754

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 330
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hade tråkigt idag så jag testade min syrras. Jeez, jag ser ut som en riktig emo i håret nu. :)

Med det menar jag att det är spikrakt. Jävligt najs mot hur det brukar se ut ändå.

Då vet du har jag har det då. Spikrakt hår är så nedrans tråkigt! ;)

Oh my god. Ska färga håret svart på fredag. ^_^

Vette fan om jag kommer att passa i det, men men.

Kommer förmodligen se ut som skit. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då vet du har jag har det då. Spikrakt hår är så nedrans tråkigt! :)

Rufsa till det lite?

Skulle du ha min normala frisyr i en vecka skulle du älska spikrakt hår sen. Mina polisonger lockar sig längst ner så det ser helt åt helvete ut, min lugg fluffar upp sig och krullar sönder, i nacken är det som i polisongerna och mitt hår är decimetertjockt och jäkligt krulligt. Jag avundas folk med rakt hår. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rufsa till det lite?

Skulle du ha min normala frisyr i en vecka skulle du älska spikrakt hår sen. Mina polisonger lockar sig längst ner så det ser helt åt helvete ut, min lugg fluffar upp sig och krullar sönder, i nacken är det som i polisongerna och mitt hår är decimetertjockt och jäkligt krulligt. Jag avundas folk med rakt hår. ^_^

Men du har ju affro sörjans niggaboii.. :)

Men visst, jag är helt med på ditt tankesätt. Jag vill med ha rakt hår, men jag får bara jävla lockar (syntes nu när jag hade långt hår)

Blev grymt mycket snyggare när jag lånade syrrans plattång i midsommras. Bästa frisyren jag haft, men skulle aldrig palla platta det varje dag typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar bli långhorig igen som sagt, och ja.. Morsan försöker tvinga mig att klippa mig igen, då hon inte gillade mitt långa hår.. Kan ju hålla med henne nu i efterhand att jag inte ska skaffa det igen, men jag gillar fortfarande att ha det långt..

Men iaf, är det någon som har en kort frisyr på lager, som ska ta så kort tid som möjligt att fixa i ordning men ändå se bra ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rufsa till det lite?

Skulle du ha min normala frisyr i en vecka skulle du älska spikrakt hår sen. Mina polisonger lockar sig längst ner så det ser helt åt helvete ut, min lugg fluffar upp sig och krullar sönder, i nacken är det som i polisongerna och mitt hår är decimetertjockt och jäkligt krulligt. Jag avundas folk med rakt hår. ;)

Ja, klart att jag inte har det helt slimmat, men ändå. Lite "ofrivilligt" rufs vill man ju ha. :)

You think so? :'(

Hmm, kom precis på att du har lite kortare hår (?). Då blir det nog bra ska du se. ^_^

Tänkte på de sluskarna som har blont hår, en urväxt frisyr som var kort från början men som nu mera är på tok för långt, som färgar håret svart istället för att klippa det. Nackskott på dem. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, klart att jag inte har det helt slimmat, men ändå. Lite "ofrivilligt" rufs vill man ju ha.:)

Hmm, kom precis på att du har lite kortare hår (?). Då blir det nog bra ska du se. ;)

Tänkte på de sluskarna som har blont hår, en urväxt frisyr som var kort från början men som nu mera är på tok för långt, som färgar håret svart istället för att klippa det. Nackskott på dem. :wub:

Mjo, har ganska kort hår. La upp en bild i bid på dig själv tråden förra/för-förra året, minns inte riktigt vad jag hade för frisyr då, men det är mest troligt likt som det är idag.

OT: Älskar din signatur. ^_^

Edit: Sökte i Bild på dig själv tråden, hittade bara den bilden jag la upp förra året, den frisyren liknar inte den jag har nu. Ska försöka hitta den andra bilden. Hang on.

Edit2: Hittade den bilden, stämmer inte heller in på hur jag ser ut idag. Men men, får se på fredag hur det blir. ;)

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du har ju affro sörjans niggaboii.. :)

Men visst, jag är helt med på ditt tankesätt. Jag vill med ha rakt hår, men jag får bara jävla lockar (syntes nu när jag hade långt hår)

Blev grymt mycket snyggare när jag lånade syrrans plattång i midsommras. Bästa frisyren jag haft, men skulle aldrig palla platta det varje dag typ.

Man kan ju rakpermanenta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...