Jump to content

Klippningar och frisyrer


Wolfi
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 330
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sån här frisyr slår det mesta, jag i min ungdom.

>_< Det är så fult med pottfrisyrer. fattar inte att föräldrar vägrar inse det utan fortsätter förnedra sina barn med den frisyren. Hade själv det när jag var liten. Raka skallen, det är snyggast.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nyklippt vs. 5 månader senare.

Raka skallen är inte snyggt om man inte passar i det, och det är inte många som gör.

Gå till nån bra dyr frissör, inte turken som klipper för 70kr. Och rådgör med denna om vilken frissyr som är mordern och som just du skulle passa i, dom brukar ha bra koll.

post-22-1145389533_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nyklippt vs. 5 månader senare.

Raka skallen är inte snyggt om man inte passar i det, och det är inte många som gör.

Gå till nån bra dyr frissör, inte turken som klipper för 70kr. Och rådgör med denna om vilken frissyr som är mordern och som just du skulle passa i, dom brukar ha bra koll.

Är det du på bilderna? Du såg iaf riktigt nice ut :D Snygga frisyrer, speciellt den till höger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The_go: Jepp det är jag. Tack så mkt :D , bilden till höger är tagen idag... Jag har ett litet problem, alla tjejer vill att jag ska behålla det "långa" håret, medans nästan alla killar tycker att jag ser lodigt ut och behöver klippa mig. Själv börjar jag bli lite trött på håret, men kan ej bestämma mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The_go: Jepp det är jag. Tack så mkt :D , bilden till höger är tagen idag... Jag har ett litet problem, alla tjejer vill att jag ska behålla det "långa" håret, medans nästan alla killar tycker att jag ser lodigt ut och behöver klippa mig. Själv börjar jag bli lite trött på håret, men kan ej bestämma mig.

Nej nej, usch.. KORT hår gillar jag inte... iaf halv långt som du har nu tpy ska du ha.. nån cm kan du klippa då och då så du inte får värsta hårdrockshår.. men gör det inte KORT :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The_go: Jepp det är jag. Tack så mkt :) , bilden till höger är tagen idag... Jag har ett litet problem, alla tjejer vill att jag ska behålla det "långa" håret, medans nästan alla killar tycker att jag ser lodigt ut och behöver klippa mig. Själv börjar jag bli lite trött på håret, men kan ej bestämma mig.

Hmm, då kan de ju va ganska svårt. Men ibland räcker de ju bara till å färga de å de blir som ett helt annat hår (även fast du behåller samma längd som du har nu).

Inte alls lodigt med med din hårlängd, det ser ju välskött ut! :D

Men till sommaren kan de va snyggt med kortare hår på killar, tycker jag. Så som jag har sett dig passar du med både och.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The_go: Jepp det är jag. Tack så mkt :D , bilden till höger är tagen idag... Jag har ett litet problem, alla tjejer vill att jag ska behålla det "långa" håret, medans nästan alla killar tycker att jag ser lodigt ut och behöver klippa mig. Själv börjar jag bli lite trött på håret, men kan ej bestämma mig.

Du ska ha de som på den vänstra bilden fast lite längre lugg då blir de riktigt snyggt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 months later...
Jag tycker att Cristiano Ronaldo har lätt världens snyggaste frisyr.

Jag har kort på sidorna, lite längre där bak och, tja, 'vanligt' där uppe. Lite som Ronaldo fast snyggare. :)

Annars är långt snyggt, lite snelugg då. Rakat passar på vissa.

Jag tycker också Cristiano Ronaldos hår är snyggt. Hur ska man då säga till frisören om man vill ha en sådan frisyr, hur sa du? Och det ska inte se ut som någon hockeyfrilla! :mellow:

Det är kanske bäst att gå till en svensk frisör om man ska ha den frissan.

Redigerad av R9 Ronaldo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...