Jump to content

Klippningar och frisyrer


Wolfi
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 330
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Rött.

Är det det svarta som är vitt till färgen?

Nej, det är ljusgult. Lite "mildare" än lila om du vet hur det är. Ungefär som en blandning av blått och rött.

Den silvriga burkens innehåll är mer åt det vita. och det skulle kanske passa ditt hår, det är väldigt mjuk.

Ge mig din adress så kan jag skicka en "engångstylning" till dig. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Släng det, det är kanske snyggt, samt ser inte ut som någon tjackpundare på 1/1000 personer.

Du är bara avis för att jag vågar, och skulle jag bry mig om vad någon 40-årig gubbe tycker och tänker om mig?

Jag och mina närmaste vet att jag inte är någon tjackpundare, jag har ju inte ens provat en cigarett eller en snus, och det räcker för mig :).

WTF? Startpaket? :ermm: LOL, med instruktionsbok, smuts och allt sånt där? :wub:

Haha ungefär åt det hållet ja :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag drar upp denna nu, HOOOOOOOOKAY?! *studsar bort i en lowryder till dunkande hiphop*

Jag har sånt jävla strul med mitt hår. Jag får det inte rakt! Se bild.

Jag har provat det mesta. Hårspray, hårmousse, vax, gelé men inget får luggen att stanna RAK och inte åka ner i ögonen på mig >.<

post-5626-1173302112_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag drar upp denna nu, HOOOOOOOOKAY?! *studsar bort i en lowryder till dunkande hiphop*

Jag har sånt jävla strul med mitt hår. Jag får det inte rakt! Se bild.

Jag har provat det mesta. Hårspray, hårmousse, vax, gelé men inget får luggen att stanna RAK och inte åka ner i ögonen på mig >.<

Hmm, plattång kanske skulle funka.

Edit: Jag har klippt mig idag. Så typiskt att man får den gamla gubben istället för nån av de trevliga tjejerna.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag drar upp denna nu, HOOOOOOOOKAY?! *studsar bort i en lowryder till dunkande hiphop*

Jag har sånt jävla strul med mitt hår. Jag får det inte rakt! Se bild.

Jag har provat det mesta. Hårspray, hårmousse, vax, gelé men inget får luggen att stanna RAK och inte åka ner i ögonen på mig >.<

Jepp, plattång will do it. Jag plattade mitt hår i sjuan/åttan :P

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...