Jump to content

Klippningar och frisyrer


Wolfi
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 330
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan, är ju olika från person till person naturligtvis!

sj hade ja långt hår förra året, typ ner till mun, sen efter de prova ja me helrakat, endel tkr ja passa skitbra me långt o endel tkr ja passar bra som rakad :>

Har dock mitt emällan nu typ.. Ska även måla håret svart, sen låta de växa ut igen tror ja, fast när sommarhettan kmr kanske ja ångrar mig igen ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, är ju olika från person till person naturligtvis!

sj hade ja långt hår förra året, typ ner till mun, sen efter de prova ja me helrakat, endel tkr ja passa skitbra me långt o endel tkr ja passar bra som rakad :>

Har dock mitt emällan nu typ.. Ska även måla håret svart, sen låta de växa ut igen tror ja, fast när sommarhettan kmr kanske ja ångrar mig igen ^_^

Ska du måla håret svart? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vardagssnack? Det är väl la gjord för det? Annars får alla i hela världen skriva så varenda gång, absolut.

Äh, det är sjukt ointressant i alla fall. Det sker off-topic snack överallt här, det är för fasen det som är gtasajten, varför skulle inte yo.yo få påpeka att han hade en likadan tröja som dem? Du såg bara en chans att leka översittare och tog den, admit it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej, mena inte så, jag ska hälla ut en dunk olja i en balja, sen doppar ja bara huvet.

Det roliga i sammanhanget är ju att man inte med säkerhet vet om du är seriös eller ej.

---

Btw. Högerkillen på fotot ser väl ut som han den där sångaren i den ryska populärmusikorkestern Nagano Motel eller vad de heter..

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, det är sjukt ointressant i alla fall. Det sker off-topic snack överallt här, det är för fasen det som är gtasajten, varför skulle inte yo.yo få påpeka att han hade en likadan tröja som dem? Du såg bara en chans att leka översittare och tog den, admit it.

Smaksak för fan. Imo är det 100 gånger intressantare att läsa om vad som händer i Kickens liv än att läsa att yo.yo har en likadan tröja som någon okänd snubbe. (No offence yo.yo, men nu var det dig som det kom på tal om.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, det är sjukt ointressant i alla fall. Det sker off-topic snack överallt här, det är för fasen det som är gtasajten, varför skulle inte yo.yo få påpeka att han hade en likadan tröja som dem? Du såg bara en chans att leka översittare och tog den, admit it.

Nej. Det där vara bara en sådan post som jag ansåg vara 100 % intresseklubben. Leker vare sig översittare, wannabee-någon med högre status på sajten eller någon annan. Förlåt rå.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smaksak för fan.

Givetvis, och jag pratar såklart om min smak. Jag utgår ifrån att alla förstår att jag säger vad jag tycker.

Just eftersom det är en smaksak har jag inte innan berättat hur ointressant jag finner hans textväggar. Men om han hackar på yo.yo kunde jag lika gärna berätta min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smaksak för fan. Imo är det 100 gånger intressantare att läsa om vad som händer i Kickens liv än att läsa att yo.yo har en likadan tröja som någon okänd snubbe. (No offence yo.yo, men nu var det dig som det kom på tal om.)

Jag läser tio utav tio gånger hellre en post där någon skriver att han/hon har likadan tröja som någon annan än att bita i en textvägg som summerar en annan persons (kickens) dag, så det är sannerligen en smaksak, ja!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läser tio utav tio gånger hellre en post där någon skriver att han/hon har likadan tröja som någon annan än att bita i en textvägg som summerar en annan persons (kickens) dag, så det är sannerligen en smaksak, ja!

Ja? Jag sa ju att det var en smaksak, och att jag tycker kickens långa poster är mycket mer intressanta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja? Jag sa ju att det var en smaksak, och att jag tycker kickens långa poster är mycket mer intressanta.

Vi var hela tiden medvetna om att den var en smaksak. Sen berättade du det ändå. Då berättade vi att vi visste att det var en smaksak, hela tiden varit medvetna om det och i övrigt höll med dig om det. Nu berättar du igen att du tycker det är en smaksak.

Ska vi sluta nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...