Jump to content

Klippningar och frisyrer


Wolfi
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 330
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vill ha:

glenn_tipton_1_1017842_0.jpg

Men det vill inte mitt huvud tydligen. Det krullar sig alltid längst ner istället för att bli rakare så att det kan nå långt ner. Luggen blir lång, men i nacken blir det mest tovor. Har börjat klippa mer "innåt" istället för på längden så att det inte tovar sig så förbannat. Hoppas att mitt hår blir rakare med åren :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Har långt hår nu men vill göra "nånting" med det... vill INTE klippa mig kort, ska det klippas så ska det bara toppas någon centimeter eller så...

Nån som har nå förslag på vad man kan göra med långt (typ ner till bröstet) hår? Så tråkigt att bara ha det hängandes ibland ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har långt hår nu men vill göra "nånting" med det... vill INTE klippa mig kort, ska det klippas så ska det bara toppas någon centimeter eller så...

Nån som har nå förslag på vad man kan göra med långt (typ ner till bröstet) hår? Så tråkigt att bara ha det hängandes ibland ^^

Färga det i regnbågens färger! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har gjort det sen typ ett och ett halvt år tillbaka! Det är kul, man sparar rätt mycket pengar, och det känns tryggare att mitt hår är i mina egna händer, än de tillhörande Maud, 47.

Men Maud, 47 har klippt mig sen barnsben. Hon minns varenda frisyr jag haft sen jag var typ 9.. hon vet hur jag vill ha det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. Efter en tvätt med shampo och vatten ser mitt hår så jävla matt ut..Det bara ligger och ser tråkigt ut. Jag har ett hår som är väldigt tunt så den har svårt att få lite volym i sig. :) Någon som har något tips? Villa inte grädda på med massa vax/spray/gelé utan jag vill bara att håret ser naturligt ut, men med lite "tjocklek" samtidigt. protipz?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Tjenix! Nu är det så att jag vill vara metal. Men det vill inte mitt hår. Det ska krulla sig in i absurdum längst bak. Därför undrar jag hur man på bästa sätt kan få håret rakare. Någon sorts omvänd locktång måtro?

EDIT: Nu vill man ju bara dö. Svaret fanns längre upp på sidan. Förstår varför ni kallar mig retard.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...