Jump to content

Klippningar och frisyrer


Wolfi
 Share

Recommended Posts

Jag tänkte klippa mig och undrar om det finns några bra frisörsalonger i stan (Stockholm) som inte kostar skjortan att besöka.

Tips? :innocent:

Om den är bra vet jag inte, men S:t Eriks gymnasium har elevklippningar för ynka nittio kronor!

Tack, men nej tack. Jag vill inte låta någon elev klippa mitt hår :rolleyes:

Jag letar efter riktiga frisörsalonger/kedjor typ som Björn Axén, fast lite billigare.

Max 350 för en herrklippning typ.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 330
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Salong Söderport vid horan klippte jag mig "alltid" hos förut, men det kändes som att priset höjdes med 50 kronor varje gång (kan bero på att jag aldrig klippte mig nästan...), men det kan nog kosta runt 350 kronor. Kommer osökt att tänka på när jag färgade håret där förut... hur fan tänkte jag. Äh, det är bortglömt.

Längre ned på Hornsgatan finns det en okej salong bredvid Fåtöljen, 290-ish.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Salong Söderport vid horan klippte jag mig "alltid" hos förut, men det kändes som att priset höjdes med 50 kronor varje gång (kan bero på att jag aldrig klippte mig nästan...), men det kan nog kosta runt 350 kronor. Kommer osökt att tänka på när jag färgade håret där förut... hur fan tänkte jag. Äh, det är bortglömt.

Längre ned på Hornsgatan finns det en okej salong bredvid Fåtöljen, 290-ish.

Oh! Tack... ska kollas in! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Undercut ?

Jag ska snart klippa mig och letar efter någon snygg frisyr ..

Hatar sånt här pga. att jag hatar mitt jävla hår.

Kort på sidor och nacke och längre ovanpå. Lite överdrivna exempel kanske, men typ:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sidecut + snedlugg på tjejer kan vara grymt snyggt. Fast sen är jag en sån som gillar pojkflickor också.

Jag ska väl klippa mig snart inför studenten men det blir väl att toppa lite, kan verkligen inte tänka mig att byta frisyr just nu (och de senaste tre åren). Vill vara cool och varierad och helst klippa mig själv men sånt vågar jag inte. :P

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkligen inte.

På den första bilden är luggen för stor och fluffig, på den andra bilden har killen till vänster snedlugg, på den tredje bilden har killen krulligt hår. Den enda undercuten på dom bilderna som såg okej ut var killen till höger på andra bilden (fast han får jag lite munk-vibbar av).

Redigerad av Sindacco
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Jag tycker att Cristiano Ronaldo har lätt världens snyggaste frisyr.

Jag har kort på sidorna, lite längre där bak och, tja, 'vanligt' där uppe. Lite som Ronaldo fast snyggare. :whistling:

Annars är långt snyggt, lite snelugg då. Rakat passar på vissa.

Nu blev det väl endå fel?

OT: kort är snyggt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...