Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!


saffecool
 Share

Recommended Posts

Vad menas denna fluga med "Fail" det typ ena ja har fattat av denna "Fail" flugan är att om man gör en sak sen misslyckas man efter ett tag så säger de Fail åt en.

När man tror att man blivit utnämnd till moderator men i själva verket bara var lurad är ett bra exempel på ett failure

Hoppas jag inte failar nu, var inte så insatt i det hela

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den ligger i Loungen. :unsure:^_^B)

Fuckin' A. Såg att alla trådar som Umberto hade nämnts att de passade i Lounge hade flyttats tillsammans med Varddagssnack. Blev helt uppspelt och klickade direkt för att se alla allmänna förum, men såg inte till det så jag blev skitbesviken och klickade mig in på allmänt igen. B)

Men nu är jag inne i Lounge-forumet och tittar, jag är så uppspelt så det killar i magen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev helt uppspelt och klickade direkt för att se alla allmänna förum, men såg inte till det så jag blev skitbesviken och klickade mig in på allmänt igen. :)

Men nu är jag inne i Lounge-forumet och tittar, jag är så uppspelt så det killar i magen!

Ord, vore skönt om den var med i 'allmänna diskussionsforum'-delen. Eller, min Firefox-knapp däruppe länkar till 'Allmäna diskussionsforum', och att gå in i loungen känns som några knapptryck för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde för ett tag sedan att NES och supernintendo spelen skulle sluta fungera om typ 20 år.

Måste varit en myt eller? Tror jag läste det i Super Play men det måste väl varit typ första april eller något

Mycket möjligt.. Upptäckte själv nyligen att båda mina NES har lagt av totalt. Och de har bara legat i en låda hela tiden de inte använts. Känns mindre trevligt :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde för ett tag sedan att NES och supernintendo spelen skulle sluta fungera om typ 20 år.

Måste varit en myt eller? Tror jag läste det i Super Play men det måste väl varit typ första april eller något

Mitt NES är fortfarande going strong.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bestämt mig för att köpa en digitalkamera/filmkamera.

Jag vill antingen ha en digitalkamera som man kan filma med, eller en filmkamera som man kan ta kort med.

Det viktigaste vid själva filmningen är att det filmas i HD-kvalite.

Full-hd är inget krav, men iaf BRA kvalite, då jag tänker använda kameran att filma med i vinter i Sälen när vi coola grabbar hoppas och stojjar.

Ni förstår vad jag menar va?

Bra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har två frågor rörande vanliga företeelser i amerikanska komediserier.

1. Varför har de alltid, ALLTID skor på sig inomhus?

2. När de får besök, varför går då gästen ofta till kylskåpet och tar för sig av deras apelsinjuice?

1. För att de har det i USA

2. För att de gör så i USA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...