Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Hej igen. Jag har hört en sån jävulskt klämmig låt som jag aldrig fått reda på varken vem som gjort den eller vad den heter. Jag hörde den ofta i våras och framåt sommaren men nu var det riktigt längesedan. Jag tror att den är rätt ny. Kom som bäst ihåg ett riff som var väldigt svängigt...tror att jag fått det hyfsat likt i alla fall:

Jackass - Shopping Cart Song!

Fast den heter egentligen CkY - 96 Quite Bitter Beings

Bra riffat, btw!

Redigerad av RavenE
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Har en svårsökt förfrågan.

Känner någon till en modern electro-pop låt med lite Vice City-känsla med lite sköna poppiga ljud och någonstans i texten sjunger de "them olives" eller bara någonting med "olives".

Drömde om att andra trailern för GTA V kom ut och även om trailern i sig var jättekonstig så stack låten ut och så fort den började kände jag igen den. Har för mig att det var en riktig låt, även om det är klart att det kanske bara var min hjärna som spelade mig ett spratt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Letar efter ett YouTube-klipp som postades här på sajten för ett tag sedan, det var en "dokumentär" som handlade om ett extremt stökigt och äckligt hushåll med någon kärring som var helt apatisk och slängde hennes äckliga insulinsprutor och grejer överallt. Det kan ha varit Siana som postade det med jag är osäker... kommer någon ihåg vad klippet eller "dokumentärs"-serien hette?

Jag skriver "dokumentär" för att det egentligen bara är amerikansk sunkteve.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar efter ett YouTube-klipp som postades här på sajten för ett tag sedan, det var en "dokumentär" som handlade om ett extremt stökigt och äckligt hushåll med någon kärring som var helt apatisk och slängde hennes äckliga insulinsprutor och grejer överallt. Det kan ha varit Siana som postade det med jag är osäker... kommer någon ihåg vad klippet eller "dokumentärs"-serien hette?

Jag skriver "dokumentär" för att det egentligen bara är amerikansk sunkteve.

Första sidan i loungen. POW!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Jag söker efter en jävligt udda film jag såg för några år sedan.

Den utspelade sig på 60/70-talet och handlade ungefär om två kvinnor som emot mitten av filmen började jobba på en bordell eller något sådant. Filmen börjar med en konstig pool-scen där en man står och grillar eller något, medans hans fru är i poolen. Jag kommer bara ihåg att deras konversation var väldigt udda och att mannen hade ett riktigt creepy leende.

Någon som känner igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker efter en jävligt udda film jag såg för några år sedan.

Den utspelade sig på 60/70-talet och handlade ungefär om två kvinnor som emot mitten av filmen började jobba på en bordell eller något sådant. Filmen börjar med en konstig pool-scen där en man står och grillar eller något, medans hans fru är i poolen. Jag kommer bara ihåg att deras konversation var väldigt udda och att mannen hade ett riktigt creepy leende.

Någon som känner igen?

http://www.listal.com/movies/brothel/

"alla" filmer som inkluderar bordeller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

http://www.listal.com/movies/brothel/

"alla" filmer som inkluderar bordeller.

Stämde icke. Vet inte heller riktigt om det var en bordell, men något konstigt var det. Skitsamma, det var inte så viktigt.

Har en ny riktigt udda och näst intill omöjlig förfrågan.

Fått ett tips om att låten i den andra trailern till GTA V kommer att gå såhär:

ta ta taaa, ta ta teee, tee to ton.. bam bam!

Mata på med förslag. Vore grymt att höra låten innan trailern kommer ut. x)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...