Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Någon som har kvar texten där någon på GTASajten använt en text-to-speechapplikation för att skriva en liten om historia om hans toalettvanor och bajsar etc?

Den var jävligt omogen men när jag tänker på den så måste det vara helt underbart bra natthumor att använda på ett LAN eller en fest någon gång...

Kommer ihåg någonting i stil med "Plötsligt kom en hel armé med bajskorvar upp från toalettstolen" och "Men jag tänkte snabbt och daskade fram min dolme och började urinera på bajsarna"

Jag har försökt att söka igenom forumet utan resultat...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har kvar texten där någon på GTASajten använt en text-to-speechapplikation för att skriva en liten om historia om hans toalettvanor och bajsar etc?

Den var jävligt omogen men när jag tänker på den så måste det vara helt underbart bra natthumor att använda på ett LAN eller en fest någon gång...

Kommer ihåg någonting i stil med "Plötsligt kom en hel armé med bajskorvar upp från toalettstolen" och "Men jag tänkte snabbt och daskade fram min dolme och började urinera på bajsarna"

Jag har försökt att söka igenom forumet utan resultat...

http://www.acapela-group.com/text-to-speech-interactive-demo.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet vad låten som spelas i följande klipp heter?

http://www.youtube.c...P44YubAs#t=509s

Hoppas tidsinställningen funkar, annars är det fån 08:30 som låten spelas.

Någon som kan någon snarlik låt då? Eller har någon idé på vad man ska söka på för att hitta något liknande? Har hållt på i dagar med att hitta denna. När man inte riktigt ved var man ska söka inser man hur jävla mycket skit som finns på på Spotify. Går inte att hitta något, så jag vädjar om er hjälp!

Någon av er borde ha hört något liknande i någon film eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som kan någon snarlik låt då? Eller har någon idé på vad man ska söka på för att hitta något liknande? Har hållt på i dagar med att hitta denna. När man inte riktigt ved var man ska söka inser man hur jävla mycket skit som finns på på Spotify. Går inte att hitta något, så jag vädjar om er hjälp!

Någon av er borde ha hört något liknande i någon film eller så.

Tänkte direkt på

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det var det! :D

Jag mindes inte ens att det var de skådespelarna som var med i klippet. Hade visserligen vid den tidpunkten inte sett någon film med motsvarande aktörer när jag såg det här klippet. :P

Vad för serie är den en parodi på? Spoilertagga om du vill.

SPOILER ALERT MED LÄNK TILL ORIGINALET OCH EPISODNUMMER:

The O.C.

Säsongsavslutningen i säsong 2. Du kan se originalet här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg den för länge sedan. Gissar att det är OC det handlar om, men eftersom jag vet hur sketchen är men inte vad den parodiserar så får du gärna länka i alla fall. :P

Edit: kikade bara på början av spoilern, här snackar vi duktig kille! Är snart i slutet på säsong två så tänker kika klart den innan jag går in i den här tråden igen!

SEN edit: Har sett det där nu. SNL-sketchen blev ju helt klart roligare efter att ha kikat på OC! :P

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker en film som jag jättegärna vill se! Den handlar typ om världens mest lyckliga män, och dom blir ihopsamlade och får gå igenom "grenar" eller "tester" för att se vem som har mest tur. Jag såg den i ett recensionprogram någon gång för länge sedan, och då visades en scen då alla fick springa genom en skog med ögonbindel.

Finns den här filmen på riktigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...