Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Söker efter en rätt gammal sång, det enda jag kommer ihåg är själva videon till låten, det är en flicka som sjunger till sin mamma, men med sin mammas röst. Rätt sorglig låt..

Typ, kanske går lite grann såhär;

"i've been workin out, just to see you here ohh yeaah.. Oh mama why didn't you tell me"

Tror att du pratar om en Pink låt. Kan inte titlar på dom riktigt men sök lite på Youtube så hittar du nog det du söker. Kan inte göra det själv då jag har sämst internet. Men som sagt. PINK. hur töntigt det än låter så tror jag det är hon.

Dottern sitter vid ett matbord i början av videon har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker efter en rätt gammal sång, det enda jag kommer ihåg är själva videon till låten, det är en flicka som sjunger till sin mamma, men med sin mammas röst. Rätt sorglig låt..

Typ, kanske går lite grann såhär;

"i've been workin out, just to see you here ohh yeaah.. Oh mama why didn't you tell me"

Klassiker

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För länge sedan såg jag en youtube film där LL Cool J var med.

Jag vet inte om det var någon musikvideo eller klipp från någon tv-show, men jag vet att det var så jävla roligt.

Det var någon tjej (tror jag) och LL Cool J. Han gjorde något och tjejen blev helt till sig och skrek "LL COOL J" eller nått sånt.

Någon som vet vad jag menar av min lilla beskrivning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter en svensk film/sketch, möjligen gjord av Galenskaparna som innehåller en rätt kul scen.

Det är två män som jagar varandra. Först blir den ena jagad av den andra, men då vänder sig den jagade om och säger "VAD SA DU?" ,med betoning på varje ord, och börjar jaga den andra mannen. Sen efter ett tag händer samma grej fast det är den andra mannen (han som nu är jagad) som vänder sig om och säger "VAD SA DU?". Så håller scenen på ett bra tag :rolleyes:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kallar man egentligen denna seriestrip: http://data.fuskbugg.se/skalman01/35aa7242...8cae8f7b349.jpg ?

Det jag söker är alltså namnet på själva den där sekvensen, med The Rock och den där tjejen, så att man kanske kan googla och hitta flera av dem. Finns ju flera olika varianter men har de någon gemensam benämning?

Vertical Comic, sen kan jag inte hjälpa mer.

#EDIT#

Söker engelska motsvarigheter på cdon, ginza, etc.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter en svensk film/sketch, möjligen gjord av Galenskaparna som innehåller en rätt kul scen.

Det är två män som jagar varandra. Först blir den ena jagad av den andra, men då vänder sig den jagade om och säger "VAD SA DU?" ,med betoning på varje ord, och börjar jaga den andra mannen. Sen efter ett tag händer samma grej fast det är den andra mannen (han som nu är jagad) som vänder sig om och säger "VAD SA DU?". Så håller scenen på ett bra tag :)

Hajen som visste för mycket... ähm, film.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter ett klipp på Internet där en kille sitter och ritar. I början tror man att han ska rita en penis, vagina, bröst och liknande, men fter ett tag ser man att det är något helt ofarligt.

Någon som vet vilken jag tänker på?

Kan det vara denna?

Annars är det bara att söka på doodles på yt och kolla runt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag och mina kompisar håller på att bli helt galna här! HJÄLP OSS!

Vi söker namnet på en film som vi såg för ett tag sedan, den har samma handling som The Condemned (Brottslingar deltar i en tävling där man ska döda varandra, den som överlever vinner och får sina straff avskrivna (Tror att det var så även i den här filmen, men en mördartävling är det i alla fall.))

Skillnaden är att spelet inte utspelar sig på en öde ö som det gör i The Condemned, utan deltagarna går omkring mitt på stan.

Det jag minns mer är att alla deltagare fick ett chip inopererat i kroppen för att de som har hand om tävlingen ska kunna följa alla deltagare. En av deltagarna skär ut sitt chip och slänger det i en kaffekopp som en präst dricker ur, så att prästen blir indragen i tävlingen tack vare detta.

Någon som har koll på vilken film jag pratar om? :(

Never mind, jag hade glömt bort att jag är reggad på en filmsida, och därifrån var det en barnlek att hitta filmen som heter The Tournament.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...