Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Söker en låt vari en dansk kille rappar. Refrängen går typ: "Vi går fram og tillbaks, fra side til side..."

Det blev svårt att googla när man inte förstår danska :cry:

Danskar kan vara ett helvete!

Vi går frem og tilbage, side til side

Hähä, kanske.. (långsökt men värt ett försök) :cry:

http://www.youtube.com/watch?v=lMVSxCInHAs

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker ett spel baserat på amerikanska hjältar, en karaktär som man spelade som hette nåt med Captain eller nåt. Hela spelet var jäkligt konstigt, man kunde kasta bilar och slå sönder hus, bryta av lykstolpar och slåss med osv och man var i typ NY city eller nåt. Har för mig att det hette Freedom Fighters men det är ju ett action spel med skjutvapen och sånt, men kanske det finns 2? Jag vet iallafall inte men är jäkligt tacksam för svar :cry:

Uncle sam heter han visst :cry:

300px-Freedom_Fighters_Vol_1_9_001_1091005_0.jpg

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker ett spel baserat på amerikanska hjältar, en karaktär som man spelade som hette nåt med Captain eller nåt. Hela spelet var jäkligt konstigt, man kunde kasta bilar och slå sönder hus, bryta av lykstolpar och slåss med osv och man var i typ NY city eller nåt. Har för mig att det hette Freedom Fighters men det är ju ett action spel med skjutvapen och sånt, men kanske det finns 2? Jag vet iallafall inte men är jäkligt tacksam för svar :)

Uncle sam heter han visst :)

Han heter Captain America, Uncle Sam är ingen seriefigur (om än, en tecknad man på en poster)

City of Heroes

Marvel Universe Online (just fuckin' with ya, det är nedlagt)

Marvel: Ultimate Alliance

Möjlish?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han heter Captain America, Uncle Sam är ingen seriefigur (om än, en tecknad man på en poster)

City of Heroes

Marvel Universe Online (just fuckin' with ya, det är nedlagt)

Marvel: Ultimate Alliance

Möjlish?

Verkar vara City of Heroes! Var inne på Captain nånting i början men sen så såg han ju ut som Uncle Sam på bilden jag postade så jag kom ut på cykeltur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker namnet till ett spel som vi hade på min förra skolas fritidsklubb. Det såg ut att vara ett free-ware spel. Man åkte Mountain-Bike i terräng och kunde tävla i olika grenar. Kan tyvärr inte beskriva det bättre. Någon som känner till något gammalt Mountain-Bike spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker ett spel baserat på amerikanska hjältar, en karaktär som man spelade som hette nåt med Captain eller nåt. Hela spelet var jäkligt konstigt, man kunde kasta bilar och slå sönder hus, bryta av lykstolpar och slåss med osv och man var i typ NY city eller nåt. Har för mig att det hette Freedom Fighters men det är ju ett action spel med skjutvapen och sånt, men kanske det finns 2? Jag vet iallafall inte men är jäkligt tacksam för svar :naughty:

Uncle sam heter han visst :naughty:

Freedom Force mayhaps?

Och det där är inte Captain America. Det är The Americommando.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar efter en låt som i princip alltid har funnits, det är en klassiskt inspirerad låt som med hjälp av stråkar går i följande åttondelar: "La la la la la la la --- la la la --- la la la ---".

Låten har blivit plankad flera gånger, bland annat av många rappare och i en av Viasats reklamer, kan den heta "air"-någonting?

Det är inte "I bergaknugens sal", men åttondelarna i melodin går precis likadant (taktmässigt).

---

The Verve - Bittersweet Symphony

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låten i nya Lindex reklamen, vad heter den? Har letat som en galning men utan resultat, den går något i stil med.

"nobody knows how I used to be" sen något "I need a reminder, to open up my eyes"

Kvinnlig sångerska och det är alltså nya lindex reklamen tror det är för en klänning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag söker en version av Tom Pettey och The Heartbreaker låten heten I won't back down men hittar bara den versionen live när dom sjunger den live. Jag hörde den på radion imorse fast då var det inte live versionen.

Tom Petter och The Heartbreaker och undrar om man kan få tag i den versionen på youtube fast utan live. Har hört andra versioner med den fast bara med Tom Pettey vill ha låten med Tom Pettey och The Heartbreaker när de sjunger låten I won't back down. Hoppas ni förstår.

EDIT: Spotify hade den + hittade en version på youtube som inte var så bra ljud till. http://www.youtube.com/watch?v=wIXrvfsc3hQ...feature=related

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låten i nya Lindex reklamen, vad heter den? Har letat som en galning men utan resultat, den går något i stil med.

"nobody knows how I used to be" sen något "I need a reminder, to open up my eyes"

Kvinnlig sångerska och det är alltså nya lindex reklamen tror det är för en klänning.

Honeythieves - Reminder

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker ett flashspel. Det är någon typ av extrem biljard. Först börjar det vanligt, har jag för mig. Man får en bonus om man sätter åttan sist, men man kan spela vidare även om man sätter den tidigare. Rundorna går på tid. På senare nivåer så blir det hål i bordet, och andra hinder. Det finns pickups som t.ex ger en extra tid, eller dåliga pickups som tar bort tid, som man då ska försöka akta sig för.

Någon som vet någonting mer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...