Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Det är inte den heller ju >_<

Det låter likadant under det svängiga riffet, men sen blir låten lam. Jag vill att den ska fortsätta vara actionfylld, som i trailern!

Om du undrar varför jag är så petig så ska jag använda låten för en liten film, och då vill jag ha högt tempo hela tiden och inte högt tempo och sedan lugnt. Om någon vet liknande musik så får de gärna tipsa om den med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch sitter här på kvällskvisten och har fått en låt på hjärnan, vet dock inte vad låten heter. Vet heller inte hur låten går mer än "open", tror jag.

Låten är känd, en hit skulle jag säga, även om jag inte lyckas hitta den på något hit-album.

Låten går alltså nånting med open, med ganska skrovlig röst. Och "open" uttalas som [å: pen](inte för att jag kan fonetiskt alfabete, men ni fattar) i låten.

Börjar fundera på om det kanske va "boken", [brå:ken]... inte helt säker.

Om nån har en aning om vad jag menar med denna tunna beskrivning så tveka inte. Måste få detta ur världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske inte är rätt tråd men jag prövar

Jag letar efter ett klipp från årets Talang på TV4. Det är numret där en snubbe kör någon slags mimshow med en portfölj. Han låtsas bland annat att den är fastfryst i luften och att den drar iväg med honom.

Kanske den sketchen inte sänts ännu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske inte är rätt tråd men jag prövar

Jag letar efter ett klipp från årets Talang på TV4. Det är numret där en snubbe kör någon slags mimshow med en portfölj. Han låtsas bland annat att den är fastfryst i luften och att den drar iväg med honom.

Kanske den sketchen inte sänts ännu?

Riktigt grym! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske inte är rätt tråd men jag prövar

Jag letar efter ett klipp från årets Talang på TV4. Det är numret där en snubbe kör någon slags mimshow med en portfölj. Han låtsas bland annat att den är fastfryst i luften och att den drar iväg med honom.

Kanske den sketchen inte sänts ännu?

Hot Butter - Popcorn

http://www.youtube.com/watch?v=9NFN_22klUo

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...