Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag kommer ihåg att när jag var mindre så såg jag en film med Snurre sprätt och hans vänner, handlingen i filmen var så att Snurre sprätt skulle spela basket mot några människor (de var inte tecknade, filmen utspelade sig alltså både med tecknad karaktärer och riktiga skådespelare) och...Det är ungefär allt jag kommer ihåg,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer ihåg att när jag var mindre så såg jag en film med Snurre sprätt och hans vänner, handlingen i filmen var så att Snurre sprätt skulle spela basket mot några människor (de var inte tecknade, filmen utspelade sig alltså både med tecknad karaktärer och riktiga skådespelare) och...Det är ungefär allt jag kommer ihåg,

Space Jam.

Michael Jordan är med. :naughty:

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som sitter och trycker på länken till den där youtubevideon med två otroligt skickliga bröder/kompisar?

Den där de kastar saker otroligt pricksäkert. Brödskivor i brödrosten, flaskor i papperskorgar, pennor i bröstfickan och tändstickor i öppna spisen.

Jag tror ni förstår vilken jag menar, den har varit uppe här på sajten men jag minns inte i vilken tråd.

Någon gullig nisse/nissa som sitter på länken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som sitter och trycker på länken till den där youtubevideon med två otroligt skickliga bröder/kompisar?

Den där de kastar saker otroligt pricksäkert. Brödskivor i brödrosten, flaskor i papperskorgar, pennor i bröstfickan och tändstickor i öppna spisen.

Jag tror ni förstår vilken jag menar, den har varit uppe här på sajten men jag minns inte i vilken tråd.

Någon gullig nisse/nissa som sitter på länken?

Denna? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter låten i början av filmen?

Kanske töjer lite på gränserna men jag letar efter en video där The Killers spelar When You Were Young live. Det ser ut att vara på någon sorts gala. Bakom sig har de en stor vägg med lampor.

Kakor till den som kan hjälpa mig!

Kan det vara denna Lajnux? Redigerad av Green_Goblin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar efter en film jag såg på tv för ett par år sedan.

Filmen handlar om ett gäng ungdomar som åker till ett hus i skogen. Sen är det massa filmkameror(i huset ofc).

Det är en skräckfilm. Kommer inte ihåg så mycket av den! :lol:

Nån som vet?

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej.

Jag stör mig sjukt mycket på det här. vi kollar på en film på engelskan som jag har glömt namnet på så here goes!

Filmen är en klassiker och årtalet är 1950 i guess. Huvudkaraktären åker in i fängelse för mord på sin hustru och hennes älskare, han såklart åker in som oskyldigt dömd men fängelsedirektörn lyssnar inte på honom.

Väl i fängelset så gör han allting för att göra fängelset till en bättre plats, då han skickar massvis med brev för att få in nya böcker till fängelsebiblioteket.

Det är väl lite kortfattat vad den handlar om.

Stör mig så grymt mycket på att jag inte kommer ihåg namnet på filmen bara!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej.

Jag stör mig sjukt mycket på det här. vi kollar på en film på engelskan som jag har glömt namnet på så here goes!

Filmen är en klassiker och årtalet är 1950 i guess. Huvudkaraktären åker in i fängelse för mord på sin hustru och hennes älskare, han såklart åker in som oskyldigt dömd men fängelsedirektörn lyssnar inte på honom.

Väl i fängelset så gör han allting för att göra fängelset till en bättre plats, då han skickar massvis med brev för att få in nya böcker till fängelsebiblioteket.

Det är väl lite kortfattat vad den handlar om.

Stör mig så grymt mycket på att jag inte kommer ihåg namnet på filmen bara!

The Shawshank Redemption.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...