Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Nej snart blir jag så jävla illa tvungen att ta den här jävla historian om mitt problem jag har som ja har tillräckligt svårt men ändå att prata med folk om. Endast 3 som jag känner känner till detta och vet varför. Blir så jävla less på att alla ska sitta och hacka på mig.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad exakt får du ut av att fråga det? Uppför dig för fan. :confused:

Hmmm.. Jag får reda på om han är det?

För om inte så fattar jag inte varför han missar texten i början av videon där det står vad det är för låt och artist :unsure: Puss

Nej snart blir jag så jävla illa tvungen att ta den här jävla historian om mitt problem jag har som ja har tillräckligt svårt men ändå att prata med folk om. Endast 3 som jag känner känner till detta och vet varför. Blir så jävla less på att alla ska sitta och hacka på mig.

Jag hade ingen aning om att du verkligen hade något problem. Läser inte allt som står här på forumet så då missar man sånt -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm.. Jag får reda på om han är det?

För om inte så fattar jag inte varför han missar texten i början av videon där det står vad det är för låt och artist :confused: Puss

Får jag fråga om du har något psykiskt handikapp?

Det står inte ett skit om något låtnamn i början av filmen, det är Agenten som gjort filmen och eftersom han inte vet vad låten heter så vore det oerhört konstigt om det stod låtnamn och artist i början av filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm.. Jag får reda på om han är det?

För om inte så fattar jag inte varför han missar texten i början av videon där det står vad det är för låt och artist :confused: Puss

Vart ser du information om låtens namn/artist i filmens början?

Edit: Jahaja, så går det när man lämnar datorn en minut. exotic hann före. :rant:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag fråga om du har något psykiskt handikapp?

Det står inte ett skit om något låtnamn i början av filmen, det är Agenten som gjort filmen och eftersom han inte vet vad låten heter så vore det oerhört konstigt om det stod låtnamn och artist i början av filmen.

Vart ser du information om låtens namn/artist i filmens början?

Edit: Jahaja, så går det när man lämnar datorn en minut. exotic hann före. :rant:

Jaha i såna fall hamnade jag vid fel film. För jag fick i alla fall fram en film med låttitel och artistnamn i fem sekunder i början plus att artistnamnet stod över filmen :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha i såna fall hamnade jag vid fel film. För jag fick i alla fall fram en film med låttitel och artistnamn i fem sekunder i början plus att artistnamnet stod över filmen :confused:

Ja jävlar Friberg, nu var det verkligen du som var ett jävla missforster. Gå och självdö din jävel.

Agenten har gjort filmen, Om du inte har en aning om vem Kimi Raikkonen är så ska du enbart hålla käft.

@Agenten: Det är Master Blaster, orkar inte lyssna på skiten för det är så gräsligt dåligt, men JewTuba på Master Blaster så ska du nog finna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jävlar Friberg, nu var det verkligen du som var ett jävla missforster. Gå och självdö din jävel.

Agenten har gjort filmen, Om du inte har en aning om vem Kimi Raikkonen är så ska du enbart hålla käft.

@Agenten: Det är Master Blaster, orkar inte lyssna på skiten för det är så gräsligt dåligt, men JewTuba på Master Blaster så ska du nog finna.

Tack stellan :confused: Då vet ja namnet. Och den där videon ja gjorde var en hyllning till Kimi Räikkönen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jävlar Friberg, nu var det verkligen du som var ett jävla missforster. Gå och självdö din jävel.

Agenten har gjort filmen, Om du inte har en aning om vem Kimi Raikkonen är så ska du enbart hålla käft.

@Agenten: Det är Master Blaster, orkar inte lyssna på skiten för det är så gräsligt dåligt, men JewTuba på Master Blaster så ska du nog finna.

Kimi va väl F1 förare va? Vad han hade med saken att göra förstod jag inte förrens jag läste:

Tack stellan :confused: Då vet ja namnet. Och den där videon ja gjorde var en hyllning till Kimi Räikkönen.

ok. Då fick jag fram fel video när jag klicka på din länk (nej det är inte att skylla ifrån sig. Maxthon har blivit konstigare och konstigare för mig på senaste tiden)

Så ber om ursäkt för min omogna kommentar om din hjärnkapacitet. Se det dock inte som att jag tycker om dig :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja Kimi är fortfarande en F1 förare dock så vet ja inte hur det blir 2010 om han lägger av eller får ett nytt kontrakt. Hoppas han får det iallafall. Som jag sa jag rippade låten från en annan video jag såg då la ja in den sen i denna video som ja gjorde. Och då ja inte visste vad låten hette så döpte ja låten till nåt bara sen har ja undrat vad den låten heter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Abbou! Hej, jag söker namnet på en japansk/koreansk/kinesisk skräck/krigs film. Såg den för nåt år sedan och kommer inte ihåg när den utspelar sej. Kommer inte ihåg så mycket av den mer än att den handlar om en grupp soldater som ska göra nått (B)). Slutscenen är i ett tempel och en handgranat sprängs där inne och en blir blind. En annan scen jag kommer ihåg är att dom tror att dom är förföljda och skjuter ner en grupp soldater, som visar sej vara en annan grupp soldater som tillhörde dom. Den var lite skum också då det visade sej att nån inte va med i armén och annat skumt. Hoppas ni förstår min ytterst perfekta förklaring :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Abbou! Hej, jag söker namnet på en japansk/koreansk/kinesisk skräck/krigs film. Såg den för nåt år sedan och kommer inte ihåg när den utspelar sej. Kommer inte ihåg så mycket av den mer än att den handlar om en grupp soldater som ska göra nått ( B) ). Slutscenen är i ett tempel och en handgranat sprängs där inne och en blir blind. En annan scen jag kommer ihåg är att dom tror att dom är förföljda och skjuter ner en grupp soldater, som visar sej vara en annan grupp soldater som tillhörde dom. Den var lite skum också då det visade sej att nån inte va med i armén och annat skumt. Hoppas ni förstår min ytterst perfekta förklaring :D

Sämsta förklaringen ever. Period. Börjar bara tänka på Plutonen när du snackar om att skjuta sina egna. Men det är ju inte en asiatisk film så, nono.

Vet du när filmen är gjord?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...