Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Läste någonstans på forumet om ett nytt MMORPG-spel, utvecklat av skaparna som gjort RuneScape*... minns att någon medlem postat en post där det stod något om att spelet hade ett välutvecklat housingsystem... vilken tråd var det i?! Har letat över hela forumet och sökt på google, drygt som fan när man inte hittar det, verkar skoj.

* Tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en youtube-film där det är tre killar i en bild som sjunger på någon asdålig låt. Skriker nästan. Killen i passagerarsätet läser någon bok samtidigt, och killen i baksätet heter scotty. Det är det enda jag kommer ihåg.. Båda två som sitter i framsätena är asiater och killen där bak är liten och vit.

Jag hoppas någon råkar komma på vilken det är. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en youtube-film där det är tre killar i en bild som sjunger på någon asdålig låt. Skriker nästan. Killen i passagerarsätet läser någon bok samtidigt, och killen i baksätet heter scotty. Det är det enda jag kommer ihåg.. Båda två som sitter i framsätena är asiater och killen där bak är liten och vit.

Jag hoppas någon råkar komma på vilken det är. >_<

WHÄ-Ä-U WHÄÄ-ÄÄW-UW

http://www.youtube.com/watch?v=oOxsNAjeN-A

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter namnet på en låt som har ett par år på nacken. Har för mig att låten hette något i stil med "Infinite one" men jag är säkert helt ute och cyklar. I musikvideon så är det iaf någon tjuv som springer runt. Har alltid förknippat den här låten med "Hey boy" av Teddybear sthlm. Please, help.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter namnet på en låt som har ett par år på nacken. Har för mig att låten hette något i stil med "Infinite one" men jag är säkert helt ute och cyklar. I musikvideon så är det iaf någon tjuv som springer runt. Har alltid förknippat den här låten med "Hey boy" av Teddybear sthlm. Please, help.

Infinite Mass - The Thief?

[youtube-old]FDNBNe7OJkg[/youtube-old]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så ja var hemma hos en kompis och hörde en rysk trance låt det gick inte få reda på eftersom han hade inte fodralet låten börjar med att det är nån gubbe som pratar på ryska sen innan låten hör man ett ord i eko det är typ nåt slags light trance eller vad man ska säga sen lite senare i låten så hör man nåt att nån säger take cover eller bara cover. Det är all info ja kunde ge hoppas ni kan den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en låt som var med i en Coca Cola Light reklam för ett par år sedan..

Jag har låten på datorn, men kan för allt i världen inte hitta den.

I reklamen så hoppar den här killen runt i sin lägenhet, har röda strumpor och när reklamen är slut så går han ut.

Vet att låten har ett tjejnamn. Tror hela tiden att det är "Roxanne", men så är det inte..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en låt som var med i en Coca Cola Light reklam för ett par år sedan..

Jag har låten på datorn, men kan för allt i världen inte hitta den.

I reklamen så hoppar den här killen runt i sin lägenhet, har röda strumpor och när reklamen är slut så går han ut.

Vet att låten har ett tjejnamn. Tror hela tiden att det är "Roxanne", men så är det inte..

The Knack - My Sharona

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så ja var hemma hos en kompis och hörde en rysk trance låt det gick inte få reda på eftersom han hade inte fodralet låten börjar med att det är nån gubbe som pratar på ryska sen innan låten hör man ett ord i eko det är typ nåt slags light trance eller vad man ska säga sen lite senare i låten så hör man nåt att nån säger take cover eller bara cover. Det är all info ja kunde ge hoppas ni kan den.

Ingen som vet? Har sökt på youtube men hittar fortfarande inte låten :P

Tror man hör det där "take cover eller om det är cover" runt 2-3min i låten.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var på klubb häromsedan så spelades en låt där siffran 45 upprepas "forty-five!" flera gånger i texten. Det är allt jag minns, stilen var ungefär "dansrock", typ som Smash Mouth, lite indiestuk över det hela möjligtvis. Vet någon vad detta kan vara för något?

Har kollat ett flertal artiser som gjort en låttitel 45 (Elvis Costello, Shinedown och Atomic Bitchwax är det inte!), men låten kanske inte enns heter det, vad vet jag. Är inte helt hundra på att det var just 45 som var siffran heller... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var på klubb häromsedan så spelades en låt där siffran 45 upprepas "forty-five!" flera gånger i texten. Det är allt jag minns, stilen var ungefär "dansrock", typ som Smash Mouth, lite indiestuk över det hela möjligtvis. Vet någon vad detta kan vara för något?

Har kollat ett flertal artiser som gjort en låttitel 45 (Elvis Costello, Shinedown och Atomic Bitchwax är det inte!), men låten kanske inte enns heter det, vad vet jag. Är inte helt hundra på att det var just 45 som var siffran heller... B)

Cornershop - Brimful of Asha?

[youtube-old]5rQmB7SCrzc[/youtube-old]

Men du låten stämmer ju! Hade aldrig kunnat hitta en sån där konstig titel... B) Måste dock ha varit någon sorts klubbremix då den hade högre tempo och basen var mer markerad på dansgolvet. Stort tack för snabbt svar! B)

Glad att kunna hjälpa! B)

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...