Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Letar efter afrikansk musik, nåt som låter som de här:

http://www.speedyshare.com/473846287.html

Kolla upp Kenge Kenge - skivan "Introducing" finns att köpa på iTunes för ynka 90 kr, eller gratis på YouTube. Annars är Amadou och Mariam bra, även om de inte är så 'afrikanska' som exemplet du länkade till - mer influerade av electronica och västerländsk musik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter en dokumentär som handlar om en kille som letar upp sina exflickvänner och kollar upp vad det var som gick fel i deras förhållande. De snackade om den på TV4 morgon en gång.

edit: hittade: A Complete History Of My Sexual Failures

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej ja söker namnet till dessa tre låtar ja hörde på marknaden vet att det är taskig kvalite från mobilen det var så mycket liv. Men hoppas ni vet vad låtarna heter obs hittar inge sida där man kan ladda upp låten så man kan lyssna direkt. Utan det får bli så ni får ladda ner

Inspelning 2

Hoppas ni kan hjälpa mig med låtarna och ni hör dom tillräckligt bra för att höra. Var inte så bra att spela in som sagt då det vart svårt att hitta perfekt ställe då det är mycket livat där nere.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej ja söker namnet till dessa tre låtar ja hörde på marknaden vet att det är taskig kvalite från mobilen det var så mycket liv. Men hoppas ni vet vad låtarna heter obs hittar inge sida där man kan ladda upp låten så man kan lyssna direkt. Utan det får bli så ni får ladda ner

Inspelning 1

Inspelning 2

Inspelning 3

Hoppas ni kan hjälpa mig med låtarna och ni hör dom tillräckligt bra för att höra. Var inte så bra att spela in som sagt då det vart svårt att hitta perfekt ställe då det är mycket livat där nere.

Inspelning 1: http://www.youtube.com/watch?v=HHfnTsSHkTE

Inspelning 3 är samma.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inspelning 1: http://www.youtube.com/watch?v=HHfnTsSHkTE

Inspelning 3 är samma.

Danke. Inspelning 2 nån som vet va den låten heter då?

EDIT: Tror ja råka lägga in inspelning 1 två gånger ska kolla genom

EDIT 2: Som ja trodde det har kommit två gånger laddar upp den andra som ja söker nu

Inspelning 2

Inspelning 3

Här är dessa som återstår

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt nyligen och kollade på Rachael Ray på under min frukost för att möjligtvis få lite inspiration och det var någon gäst som visade en hemsida som man enkelt kunde ladda upp en bild på och så kunde kan få bilden förstorad och uppstyckad så man kunde köpa ett gäng ramar och sätta upp det på väggen. Grötig förklaring men jag hoppas ni förstår. Får eventuellt rita. Hur som helst så skulle jag vilja veta namnet på den här hemsidan eftersom att jag tydligen missade det. Någon som vet vad det är för hemsida?

<3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt nyligen och kollade på Rachael Ray på under min frukost för att möjligtvis få lite inspiration och det var någon gäst som visade en hemsida som man enkelt kunde ladda upp en bild på och så kunde kan få bilden förstorad och uppstyckad så man kunde köpa ett gäng ramar och sätta upp det på väggen. Grötig förklaring men jag hoppas ni förstår. Får eventuellt rita. Hur som helst så skulle jag vilja veta namnet på den här hemsidan eftersom att jag tydligen missade det. Någon som vet vad det är för hemsida?

<3

Prova The Rasterbator - känns inte som att de skule tipsa om den i Rachael Ray, men det gör ungefär det du vill!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg på en redigt kass film i skolan om träd och skit, men det var en bra låt i filmen som jag vill veta vad den heter.

Det var typ en som spelade lite lungt på en fiol, jag vet att det inte hjälper mycket :mellow:

I eftertexterna listade dom musiken som var med i filmen, 4st olika låtar med Prodigy. Någon som kan ha någon liten aning om vad det kan vara? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg på en redigt kass film i skolan om träd och skit, men det var en bra låt i filmen som jag vill veta vad den heter.

Det var typ en som spelade lite lungt på en fiol, jag vet att det inte hjälper mycket :D

I eftertexterna listade dom musiken som var med i filmen, 4st olika låtar med Prodigy. Någon som kan ha någon liten aning om vad det kan vara? :(

Ett förslag är ju att säga namnet på filmen... :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker namnet till en låt från en dokumentärfilm som heter MIO. Filmen handlar om en kille som heter Mio

och blir flyttad till Sverige som 8 åring men allt går åt helvete för han.

Ibörjan av filmen så spelas en låt vid DVD menyn när man ska välja scener och sånt. Så ja undrar vad låten heter som spelas. Man kan även höra låten här:

Det är låten som spelas i slutet av trailern iallafall. Tacksam för nån som vet vad låten heter.

Låten spelas vid 0:53 typ

Spoilar lite för dom som ej sett filmen.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...