Jump to content

Forumbyggare sökes!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulel vilja passa på att förslå att öka inriktningen lite. Inte koncentrera sig så intensivt på just GTA. Vi älskar alla GTA och det var det spelet som fick oss hit, men låt oss vara realistiska, skall forumet få nya medlemmar måste vi vidga vyerna.

Ex.

War & Shoot 'Em Ups

Call of Duty

Killzone

Warhawk

Action & Adventure

inFamous

Resident Evil

Heavy Rain

Sport

Everybody's Golf

Beat 'Em Ups

Network Gaming

Etc. Etc.

Det här skulle kunna funka faktiskt, fast isånafall skulle jag vilja ha småforum inne i dom andra forumen.

Exempelvis, går du in i spelforumet så får du upp längst upp

Shoot Em Up

Action

Racing

Går du sedan in i Shoot Em Up forumet så står det här längst upp

Counter Strike

Call of Duty

Team Fortress

etc etc

Medans allt som ligger under dom "klistrade" forumen är trådar som rör olika spel överlag, exempelvis "Grafik problem på alla spel"

Varför vill jag att vi ska dela in forumet på ett sånt här sätt? För att jag tycker det blir lättare att navigera sig igenom och hitta det man söker!

Dock kanske inte det här funkar med tanke på att vi är ett sånt litet forum, men det är ju ett förslag

Men GTA delen ska alltid finnas kvar enligt mig.

Och SNÄLLA; ta bort elelr i alal fall ändra 40 sek reglen för postning. Det är SÅ frustrerande att klicka Add reply, gå bakåt en sida, Add reply, gå bakåt en sida, Add reply, gå bakåt en sida

Ta inte bort, men sänk tiden. Tas det bort helt och hållet tror jag det kommer bli mycket mer spam/posthunting på forumet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker småforum känns helt överskattat. Det skulle inte användas så mycket ändå. Slopa allt vad officiella trådar heter istället och låt folk skapa nya trådar i ett enda forum.

Småforum är helt enkelt för krångligt. Tar bara onödig tid att gå in på alla ställen. Dessutom, har gtasajten verkligen såååå många speltrådar att det behövs en sådan uppdelning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska det fortsätta vara ett "GTA-forum" så bör ju bannern vara mer GTA-influerad. :D

Håller helt med om detta! Skulle jag göra den skulle den vara i grunden samma banner som nu, med samma karaktärer och explosion, men... i 2.0. Dvs, kanske göra texten snyggt renderad i 3D, använda andra bilder på karaktärerna, en tuffare explosion (trots att den nuvarande är otroligt charmig), och såklart - en man som handlöst flyger av explosionen.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bestämt mig; tar gärna hand om översättningen. Har ett Cambridge Certificate in Advanced English om vi nu ska droppa lite meriter.

Även jag sitter på meriter i form av tre års gymnasiala studier enbart på engelska vilket har resulterat i ett IB-diploma. Med betyget 6 på en sjugradig skala (både 6 och 7 räknas som mvg) i både engelska och svenska känns det som att jag passar bra för jobbet. Det verkar dock som att intresset för översättningen redan är stort, men om min hjälp önskas så står jag helhjärtat till forumets förfogande :D

Drar tillbaka min ansökan. Tiden kommer att bli för knapp.

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller helt med om detta! Skulle jag göra den skulle den vara i grunden samma banner som nu, med samma karaktärer och explosion, men... i 2.0. Dvs, kanske göra texten snyggt renderad i 3D, använda andra bilder på karaktärerna, en tuffare explosion (trots att den nuvarande är otroligt charmig), och såklart - en man som handlöst flyger av explosionen.

Jag tycker karaktärerna borde bytas ut, kanske ha protagonisterna istället, eller kanske lite andra kultkaraktärer, typ Rosenberg, The Truth.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, det var en himla massa översättare! Kul att det finns ett stort intresse för att hjälpa till!

Jag ska kolla igenom era inlägg imorgon (och ev. singla lite slant), och sedan kontakta två av er.

Förövrigt har Umberto tagit uppdraget att skriva reglerna. Så vi behöver främst en grafiker nu!

Angående bilden i headern så sätter jag absolut inga käppar i hjulet för en GTA-baserade bild. Men försök att hålla den så tidlös som möjligt, annars får vi snart byta den igen. Att använda GTA-karaktärer är svårt då man lätt kopplar ihop hela forumet med ett specifikt GTA-spel. För närvarande används följande bild (skapad av Tackleberry) i referensforumet.

post-2-1280095016_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har Umberto helt fria händer att skriva alla regler, eller får vi medlemmar ha något att säga till om på den fronten också?

Root kommer ju ha något att säga till om, så helt fria lär det ju inte vara. Jag har inte sett nåt i adminforumet om det men jag skulle tippa på att det dyker upp där också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...