Jump to content

Forumbyggare sökes!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan man/kommer man att kunna följa arbetet någonstans, eller är det bara att vänta på resultatet när forumet kommer upp?

Näe, det är bara att vänta. Minst en vecka till, förmodligen två. Jag kanske kan ge en liten lägesrapport i slutet av veckan.

PS. Det söks fortfarande en grafiker...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näe, det är bara att vänta. Minst en vecka till, förmodligen två. Jag kanske kan ge en liten lägesrapport i slutet av veckan.

Okej, lugnt. Spännande att se hur det blir bara. :) Kan tyvärr inte bidra med något speciellt känner jag. Hur mycket tid jag har varierar rätt kraftigt. Jag har en del erfarenhet med photoshop, men jag tror att många andra här kan göra ett mycket bättre jobb än jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns nog många grafiker här, men dom flesta är nog lite rädda för att ta på sig ansvaret... Det känns som om folk kommer att klaga och säga att andra kunde gjort det bättre.

Även jag har en del kunskaper inom grafik och photoshop etc... Men jag skulle nog inte vilja ta åt mig jobbet, då folk som Saleen, Tackleberry och många fler säkerligen skulle kunna göra ett mycket bättre jobb än jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla. Lägg ner prestationsångesten.

Bättre att nån gör det än ingen alls. De som klagar kunde i så fall gjort det själva.

Anmäler ingen sig så fixar jag det. Jag målar i paint och ni får gärna kritisera mitt arbete. Jag tar inte åt mig. Bättre min än ingens.

Så vill ni inte ha mitt jobb (som ser ut som nått skapat av en 3-åring) så anmäl er. Annars får ni leva med det jag lämnar in. :D

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det som ska göras grafiskt, exakt?

En grafiker

Din uppgift blir att snygga till "headern", dvs toppblocket som finns överst på ALLA sidor. Detta innefattar också en ny och tidlös logo med GTA-känsla, fast gärna utan direkt koppling till GTA. Eventuellt kan det göras inköp från istockphoto.com (eller annan sida) om något bra material hittas.

Några exempel:

http://www.istockphoto.com/stock-illustrat...n-landscape.php

http://www.istockphoto.com/stock-illustrat...ed-vs-black.php

http://www.istockphoto.com/stock-illustrat...ity-romance.php

Använd din egen fantasi. Ska nog inte vara allt för svårt att slå dagens header wink.gif

Det behövs också nya admin-brickor. En "Moderator"-bricka och en "Admin"-bricka. Blå respektive röd bakgrund.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...