Jump to content

Drickbart


MyStiC
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

6 av dessa, borde nästan synas vilka det är. Fick hem min väska idag, dom hade slarvat bort den på Ryanair så jag hade gråten i halsen när jag kom hem från Skavsta i söndags. Men nu jävlar är dom hemma mina små älsklingar!

IMAG0084_1207397_0.jpg

IMAG0083_1207397_1.jpg

Kuruizawa 17-årig

Hakushu 18-årig

Blair Athol 12-årig

Macallan 12-årig

Edradour Single Cask 10-årig

Clynelish 14-årig

Laphroaig 10-årig

Balvenie DW 12-årig

Glenturret 10-årig

Aberfeldy 12-årig

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte en burk mountain drew och en burk vanilla coke. Testade mountain drew och den var väl helt okej, lite annorlunda smak mot andra drickor! Den var ltie "lenare", påminner om något jag inte riktigt kan placera!

Ska smaka min vanilla coke någon dag!

Hett tips är att öppna burken och sedan ställa den i frysen tills det är typ som små isbitar i. Nästan lite tjockare liksom. Helt annan smak som är gudomlig. Till mountain dewen dvs.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Jag älskar kaffe och blev väldigt nyfiken vid dagens besök på Pressbyrån, nyheten i sortimentet var denna:

mean-bin_1210178_0.jpg

Gör er själva en tjänst och köp den inte.. kolsyrat kaffe är inte det bästa från två världar, det är två världar som någon dragit rakt ner i skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har jag tyvärr inte gjort, men jag brukar snegla på den och har bara hört bra saker om den.

Nu antar jag att du har provat den, så vad säger du?

Oj, ledsen för sent svar. Jodå, har druckit den några gånger men jag har lite svårt att uttala mig om vad jag tycker. Jag måste nog ha ett glas vanlig Laffe vid sidan av för att kunna avgöra hur den smakar!

Min favoritwhisky hittills är Bowmore Enigma. Bowmore överlag verkar falla mig i smaken. Lätt rökiga och väldigt runda i smaken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter ett x antal öl igår kom jag på att jag nästan inte hade någon erfarenhet alls av drinkar, har faktiskt aldrig beställt en drink i hela mitt liv :o Kände iallafall att jag behövde lite förkovring och beställde en Redbull/Jäger. Helt klart en ny favorit!

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Införskaffa dig en single malt. Blended är för fan inte whiskey.

Instämmer. Jag köpte en tullamore dew som första whisky och jag var väl egentligen inte särskilt missnöjd med den, men så fort jag fick smaka på valfri single malt insåg jag att jag hade gjort bort mig. Minns inte vad den heter, men systemets billigaste single malt (den med skruvkork, vilket är ovanligt på dessa sorter) är ett mycket bättre alternativ än alla blended tillsammans. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...