Jump to content

Drickbart


MyStiC
 Share

Recommended Posts

Hittade faktiskt ingen liknande tråd, vi har ju ätbarttråden, nu när studenten och så vidare är här så tänkte jag att det skulle passa bra med en tråd som den här.

Jag skulle behöva lite drinktips, orkar inte sitta och dricka öl hela dagarna nu, blir tröttsamt tillslut.

Hints?:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade faktiskt ingen liknande tråd, vi har ju ätbarttråden, nu när studenten och så vidare är här så tänkte jag att det skulle passa bra med en tråd som den här.

Jag skulle behöva lite drinktips, orkar inte sitta och dricka öl hela dagarna nu, blir tröttsamt tillslut.

Hints?:D

Vad som helst som du tycker är gott fungerar i princip.

Jag brukar köra energidryck eller juice+sprite/fruktsoda till mina spritgroggar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade faktiskt ingen liknande tråd, vi har ju ätbarttråden, nu när studenten och så vidare är här så tänkte jag att det skulle passa bra med en tråd som den här.

Jag skulle behöva lite drinktips, orkar inte sitta och dricka öl hela dagarna nu, blir tröttsamt tillslut.

Hints?:D

Köp ett billigt vitt vin, kyl till fryspunkten, blanda med Sprite -> njut av sommaren.

Ta rejält med vodka eller gin i ett glas, fyll upp med Schweppes Russian Water, en skvätt flädersaft och ös i massa frukt och is. Muums.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sprite + mosad piggelin + vodka och minttu + oboy är ett axplock av de varianter jag brukar köra då jag har sprit. När man tröttnar på den ganska söta smaken av piggelindrinken kör jag oftast på någon juice eller sprite och en gnutta lime.

Billig "skitdricka" som går i är ett random vitt vin (eller red gold) och sprite, om man ens vill blanda ut den då.

edit: precis, dude

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Goda drinkar med lime och/eller citron (lite syrliga drinkar alltså)...

Tips? :D

P2, kanske inte så Lime:ig eller Citron:ig men den är lite syrlig... Eller kanske mer åt det sura hållet.

Men god är den i alla fall!

Vaniljvodka + Sourz Spirited Apple + Sprite/Fruktsoda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rom och trocadero och is <3

Ooh, måste prövas :) har hittills varit såld på rom och cola ( :D ) men det kan ju vara roligt med nyheter.

Även bacardi torched cherry med cola är att rekommendera. Smakar precis som cherry coke med lite alkohol om man lyckas blanda någorlunda rätt :)

Edit: ajustja, jag fick med mig en liter smirnoff äppelvodka från flygresan. Vad är gott att göra med en sådan? ^_^

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...