Jump to content

Vad gör dig manlig?


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Okej, jag har the ultimate killgrej här. Jag velade länge för om jag skulle nämna det eller inte för jag tycker själv att det är äckligt och lite pinsamt.. Men å andra sidan är jag säker på att folk känner igen sig:

Jag luktar (alldeles för ofta) på fingrarna när jag har kliat mig i rumpan. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, jag har the ultimate killgrej här. Jag velade länge för om jag skulle nämna det eller inte för jag tycker själv att det är äckligt och lite pinsamt.. Men å andra sidan är jag säker på att folk känner igen sig:

Jag luktar (alldeles för ofta) på fingrarna när jag har kliat mig i rumpan. -_-

Det där är nog en av de konstigaste sakerna de flesta killar gör. Om de luktar på något, och det luktar riktigt förjävligt och utlåter ett "ÅH FY FAN!" - och ÄNDÅ luktar på det en gång till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är nog en av de konstigaste sakerna de flesta killar gör. Om de luktar på något, och det luktar riktigt förjävligt och utlåter ett "ÅH FY FAN!" - och ÄNDÅ luktar på det en gång till.

Haha, det diskuterade vi i skolan senast förra veckan. När någon säger "Åh, helvete vad det luktar" och alla andra börjar sniffa lite extra. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Ogillar fotboll. Mestadels fotboll men vissa andra fysiska aktiviteter också. Och ja, jag vet att jag är i manlighetstråden, och inte omanlighetstråden. Men jag skriver här därför att jag ser på saken som att jag står för det jag tycker. Det är manligt och moget.

Men det är väl mer "mogenhet" och inte manlighet. Kanske vi ska göra en topic som heter "Vad visar din mogenhet?"

Är nöjd över min kuk. Dock inte för mycket, utan alldeles tillräckligt. Hell yeah!

Och Kebab. Helt rätt. Fy fan.

  • Kan snickra, åt minstone lite, hur som helst
  • Gillar brudar. Både deras fysiska utseende, vilket kanske är det som mest tolkas som 'manligt' och sedan helheten och deras personlighet
  • Slåss inte, eller gör någonting annat för att vara cool och/eller tuff. Åter igen en mogenhetsfråga dock.

Mer sen, möjligtvis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag ser på saken som att jag står för det jag tycker. Det är manligt och moget.

Moget, aye, men inte nödvändigtvis manligt.

Slåss inte, eller gör någonting annat för att vara cool och/eller tuff.

Ursäkta, känns som två dissar i samma inlägg, men - det där borde ju hamna på listan i omanlighetstråden. Poängen här är ju att man ska lista sådant som hos en själv matchar egenskaperna/personligheten för den klassiska stereotypen av en karlakarl, och i den finns ju "Slåss och vara tuff/hård", imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är slarvig och dålig på att städa.

Jag kan värma panpizzor och koka nudlar, men mer än så kan jag inte göra i matväg.

Jag finner mode, shopping och liknande ointressant, och går runt i affärer max en gång i månaden.

Jag brukar ränna runt i kalsonger ibland.

Jag är mer intresserad av spel, datorteknik osv än vad jag är intresserad av hästar, smink och andra typiska tjejgrejer.

Jag kan rapa och prutta inför folk utan att bry mig, samt öppet diskutera bajs och annat "snusk".

Jag föredrar våldsamma splatterfilmer, skräckfilmer och thrillers framför kärlekskomedier.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte hur diskmaskinen, tvättmaskinen eller dammsugaren fungerar.

Den enda mat jag kan göra på egen hand är micro-mat.

Jobbar inom plåtindustri.

Gillar motorsport/motorer/bilar/mc m.m.

Öl och whiskey är det godaste jag vet i alkoholväg.

Står gärna upp lite extra när mina kvinnliga killkompisar ska mucka. D.v.s. Jag är den som dom alltid förlitar sig på att slåss.

Jag är bröst och rumpfixerad. (kvinnligt enbart ska tilläggas)

Skräck och action är bästa filmgenrena.

Jag är en jävel på att snickra och göra andra tunga hemmasysslor (typ, byta tegenpannor)

Jag gillar höga höjder, att dricka bärs på hustaket en varm sommardag är förjävla mycket WIN!

Jag anser mig själv vara stark och "välbyggd" utöver att jag har en stor jävla ölmage nu på senare dar, vilket däremot är JÄVLIGT manligt!

Jag har störst kuk i min kompiskrets.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är hårigare än de flesta

Gillar brudar.

Detta är dock en definitionsfråga, jag gillar inte "brudar" som i: "- Kolla in bruden grabbar!!! *pekar med en öl i handen!*" utan, jag gillar mer "psst... fittsnygg tjej twelve o clock... *följer med blicken*... kind of..

Jag är slarvig och dålig på att städa.

Jag brukar ränna runt i kalsonger ibland.

Jag vet inte hur diskmaskinen, tvättmaskinen eller dammsugaren fungerar.

Jag är bröst och rumpfixerad. (kvinnligt enbart ska tilläggas)

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar lastbilar/kraftiga motorer.

Jag är inte rädd för att smutsa ner mig.

Jag vill ha skägg!

Jag är dålig på att städa rummet och duscha, gör det oftast bara om jag måste.

Jag gillar svartMETALL!!!!!111oneoneone

finns nog mer, men pallish! <;

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte speciellt manlig...

Det enda jag kan laga i matväg är hårdkokta ägg, och sen kan jag laga pasta.

Jag förstår mig inte på diskmaskinen eller tvättmaskinen.

Jag gillar att sitta och slappa vid TVn.

Om en snygg gammal bil kör förbi brukar jag säga "Ooh! Det är en <insert bilnamn>! Förjävra fin bil det där!" med mycket bred bondeskånska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som att denna lista kan bli så lång man vill att den ska bli, men..

- Jag snusar.

- Jag gillar bilar, motorer.

- Jag har dödat något, sedan ätit det.

- Jag gillar blod och våld. (i filmer och i spel)

- Jag har en stor *u*. (finnekraft, ugh)

- Jag kan i princip äta hur mycket som helst, men ändå traska i flera dagar med att bara dricka.

- Jag dricker det mesta alkoholvis.

- Jag älskar risker, hastigheter och saker då nånting kan gå riktigt fel.

- Jag har kort hår.

- Jag har hög smärttolerans.

- Jag har stora högtalare. (ville bara klämma in det för att jag är så stolt nu när jag ligger och har provkört dom i snart ett dygn)

- Jag har en get.

- Jag har stulit något.

- Jag gråter inte, och visar sällan känslor.

Haha, fan vad mycket man kom på när man väl började, jag nöjer mig sådär.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar att vara skitig under meckanden av fordon, jag städar väldigt sällan, jag ÄLSKAR Heavy och Thrash metal, hittar på mycket bus ute (Blivit jagad av snuten/securitas(svensk stavning?) ett X antal gånger, detta kan värka barnsligt men det är utav fighter och annat liknande...) m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...