Jump to content

Köp och sälj


Vice.
 Share

Recommended Posts

Du har råd med en dator för 8K men inte ett par gardiner för 150 kr?

Har egentligen inte råd med dator heller. Men en dator är viktigare än gardiner.

Vår är på väg att haverera. Gardinerna är det svårare med, de är sjukt snygga och det är sådana vi har velat ha länge. men vi måste byta gardinstång med i så fall. Och som det ser ut nu, är det inget vi har råd att prioritera, hur gärna vi än hade velat det.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har egentligen inte råd med dator heller. Men en dator är viktigare än gardiner.

Vår är på väg att haverera. Gardinerna är det svårare med, de är sjukt snygga och det är sådana vi har velat ha länge. men vi måste byta gardinstång med i så fall. Och som det ser ut nu, är det inget vi har råd att prioritera, hur gärna vi än hade velat det.

Spelar inte du på ps3!? Vad ska du då med en speldator till?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar inte du på ps3!? Vad ska du då med en speldator till?

Jo det gör jag. men jag har en liten penis så jag vill alltid ha det största och bästa om jag kan få det. För att på så vis kompensera mitt mitt lilla fortplantningsorgan. :cry:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det gör jag. men jag har en liten penis så jag vill alltid ha det största och bästa om jag kan få det. För att på så vis kompensera mitt mitt lilla fortplantningsorgan. :cry:

Du är ju en av få här som lyckats fortplanta sig än så länge ;)

----------------------

För att inte spinna offtopic helt så har jag två köpare på mina bildskärmar och dator.

Känns lovande :D

Redigerad av Wu Zi Mu
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säljes!

Chassi: Corsair Obsidian 650D

CPU: Intel Core i7-2600K 3,4GHz / 8MB / Socket 1155 (Boxed)

Kylare till CPU: Noctua CPU-Kylare NH-D14

Moderkort: Intel DP67BG Extreme Series - ATX / Intel P67 / DDR3 / 2xPCI-E / SATA 3.0 / USB 3.0 / FIREWIRE

RAM: Corsair XMS3 Vengeance 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz (CMZ8GX3M2A1600C9) (2x4GB)

Nätagg: Corsair 650 W - Enda "gamla" komponenten, resten är nytt från senaste halvåret.

Grafikkort: Asus GTX 580 1536MB

Hårddisk: 80 GB SSD och 2 st 2 TB HDD (kan väljas bort)

Finns kvitto och originallåda till det mesta. Allt är pedant skött!

Bud?

.. och jag säljer min PC med.

Lika bra när man ska åka bort & kommer inet vara hemma.

Chassi: Fractal Design Arc Svart

CPU: Intel® Core i5-2500 Processor

Moderkort: MSI P67A-G45 B3, Socket-1155

Ram: Corsair 8GB (KIT) DDR3 1333MHz/CL9/1,6V./XMS3

Nätägg:Corsair HX 650W PSU

Hårddisk: Samsung SpinPoint F2EG 1TB

Grafikkort: ASUS GeForce GTX 570 1280MB PhysX CUDA

DVD brännare: Optiarc AD-7280S SATA

.. Windows 7 följer också med. :)

Vad skall ni ha för grejerna då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, strax över 11 000 enligt Webhallen.

Han köpte en 24" skärm, så det ingår i de 10 000 kronorna.

Btw Kebab, jag skrev åt dig på Skype :)

Jovars, kollade igenom det mer noggrant. Svårt att se specs i telefonen på jobbet. Sen är ju iofs chassi och moderkort grymt överpris, du kan få samma dator med billigare komponenter för 1000-1500:- billigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jovars, kollade igenom det mer noggrant. Svårt att se specs i telefonen på jobbet. Sen är ju iofs chassi och moderkort grymt överpris, du kan få samma dator med billigare komponenter för 1000-1500:- billigare.

Jadå, men det där chassit levererar med tanke på priset.

Gillar dockningsstationen för interna hårddiskar upptill på den, kabeldragningsmöjligheterna, lättrengörliga dammfilter och kylningen.

Helt klart ett lyxchassi, högre pris men även funktionalitet och kvalité.

Nåja, sålde iväg den för ca 40 minuter sen, så nu är det nästan tomt i datorrummet. Rena motsatsen i börsen dock ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte en grej på tradera för 900 spänn och det tillkom frakt separat för det, där dealen var "280 kronor har jag för mig att det skulle bli, och om det är mer så bjuder jag på det". Hämtade hem paketet idag och såg att det inte alls var 280 utan rentav 230. Ska man vara en kärring och fråga om femti spänn av princip eller låter man det vara? :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...