Jump to content

Köp och sälj


Vice.
 Share

Recommended Posts

På nya telefoner är det större problem. Beroende på vilken firmware din iPhone har (= när du köpte den, och hur du har utfört dina uppdateringar) kan det vara både jättelätt till näst intill omöjligt att unlocka den.

Upplåsning av telefonen ska inte vad jag vet ha något att göra med versionen på telefonen.

Versionen har att göra med om man får en tethered telefon eller inte vid jailbrake.

Många förväxlar jailbreak med upplåsning. De har inte något med varandra att göra, egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

You are registered for Spotify Premium until 2012-08-12. :wub:

Tack för ett fint köp!

Fattar du inte att jag blåste dig?

Jorden går ju under om 4 månader, IN YOUR FACE -_-

Hi Alex,

You have recently redeemed a Spotify e-code on your Spotify account. The e-code was originally purchased using stolen credit card details. For this reason, your Spotify account has been disabled.

Please be advised that you should only pay for a Spotify subscription or e-code via the Spotify website (http://www.spotify.com), or through authorised resellers. Note that we a not responsible for other sellers.

If you wish to continue using Spotify, please create a new Spotify account.

:angry::angry::angry:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hi Alex,

You have recently redeemed a Spotify e-code on your Spotify account. The e-code was originally purchased using stolen credit card details. For this reason, your Spotify account has been disabled.

Please be advised that you should only pay for a Spotify subscription or e-code via the Spotify website (http://www.spotify.com), or through authorised resellers. Note that we a not responsible for other sellers.

If you wish to continue using Spotify, please create a new Spotify account.

:angry::angry::angry:

Vilken fitta.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken fitta.

Det löser sig. Chucky skrev idag på msn att han misstänkte att det var något skumt så jag får tillbaka pengarna.

Lite surt att förlora massa playlists, men de jag lyssnade på mest kan jag få tillbaka av polare.

Inte som att det är chuckys fel direkt. :)

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hi Alex,

You have recently redeemed a Spotify e-code on your Spotify account. The e-code was originally purchased using stolen credit card details. For this reason, your Spotify account has been disabled.

Please be advised that you should only pay for a Spotify subscription or e-code via the Spotify website (http://www.spotify.com), or through authorised resellers. Note that we a not responsible for other sellers.

If you wish to continue using Spotify, please create a new Spotify account.

:angry::angry::angry:

Anmäl honom för bedrägeri!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det löser sig. Chucky skrev idag på msn att han misstänkte att det var något skumt så jag får tillbaka pengarna.

Lite surt att förlora massa playlists, men de jag lyssnade på mest kan jag få tillbaka av polare.

Inte som att det är chuckys fel direkt. :)

Skönt att det löste sig, antog att du hade blivit blåst. Är du säker på att du inte kan resubba till dina playlists genom dina vänner? Vet inte hur det är när kontot har blivit avstängt men jag har lyckats komma åt mina gamla listor förr efter att ha råkat tagit bort dem.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt att det löste sig, antog att du hade blivit blåst. Är du säker på att du inte kan resubba till dina playlists genom dina vänner? Vet inte hur det är när kontot har blivit avstängt men jag har lyckats komma åt mina gamla listor förr efter att ha råkat tagit bort dem.

Jodå, har fått tillbaka några playlists nu i alla fall. Min stora blandade playlist hade jag dolt, så den har jag inte kommit åt ännu. Vet att några kompisar subbat till den så jag får be nån av dem skicka den. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte hans fel?

Har för mig att han sa att han vunnit det?

Hur fick han tag i dem då? Fick han bara dem och misstänkte inte att de var snodda? Och skulle han bara få det av nån som snott det?

Luktar bränd fisk här...

Jag låter chucky själv förklara så jag inte citerar fel.

Tror på honom, och jag får pengarna tillbaka. That's it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...