Jump to content

Köp och sälj


Vice.
 Share

Recommended Posts

Jo som sagt den är till salu.

3 Som är intresserade alltså?

Explosive, RavenE och Plasir.

Skall jag bara lotta ut ett namn eller skall ni själva avgöra eller vill ni börja buda på den? Avgör ni. =)

Personligen tycker jag ju såklart att den som först visade intresse borde få köpa den.

Men ni andra är säkert av en annan åsikt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Mest rätvisa är att ni slänger på en 50-lapp. Tills någon inte vill gå längre.

Eller så lottar jag. Då får ni lita på att jag verkligen gör det. Kommer ta en tärning och slå tills jag får antingen 1, 2 eller 3.

Vi skulle hämtat telefonen idag,d en nya. Men rekvisitionen var fel. Det saknades ett nummer så jag kunde inte hämta ut den. De skall fixa det imorgon. Så jag gör gärna upp affären så fort jag fått den nya.

Vi kan avgöra ikväll vem som ska få den.

Är det nån som lägger 1050:- eller skall vi lotta?

Vill återigen understryka en del saker.

1) Portot kommer bli 50:- (max) skickar i postens gröna mellankuvert. Kostar väl runt 50:-?

Eftersom det finns en kartong till Iphonen. Och den går inte ner i den minsta. Laddare mm finns givetvis med. Kan skicka bara telefon om så önskas, men den är säkrare i en kartong.

2) Telefonen är Telia-bunden.

3) Vill ni ha det Rekommenderat kostar detta ytterligare pengar. Tror, det är 90:- men det kan kollas på posten.se

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mest rätvisa är att ni slänger på en 50-lapp. Tills någon inte vill gå längre.

Eller så lottar jag. Då får ni lita på att jag verkligen gör det. Kommer ta en tärning och slå tills jag får antingen 1, 2 eller 3.

Vi skulle hämtat telefonen idag,d en nya. Men rekvisitionen var fel. Det saknades ett nummer så jag kunde inte hämta ut den. De skall fixa det imorgon. Så jag gör gärna upp affären så fort jag fått den nya.

Vi kan avgöra ikväll vem som ska få den.

Är det nån som lägger 1050:- eller skall vi lotta?

Vill återigen understryka en del saker.

1) Portot kommer bli 50:- (max) skickar i postens gröna mellankuvert. Kostar väl runt 50:-?

Eftersom det finns en kartong till Iphonen. Och den går inte ner i den minsta. Laddare mm finns givetvis med. Kan skicka bara telefon om så önskas, men den är säkrare i en kartong.

2) Telefonen är Telia-bunden.

3) Vill ni ha det Rekommenderat kostar detta ytterligare pengar. Tror, det är 90:- men det kan kollas på posten.se

Lottar vi kommer jag ju o förlora :(

men jag vill verkligen ha den.

Har du fått tag i Explosive om han fortfarande ville ha den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh vafan, om det är så kan jag ju lägga mig, haha. :P no worries.

Äre så? PÅ riktigt? (in that case: Jag älskar dig :) )

Och RavenE la sig väl förut också om jag inte minns fel?

Vice.! Är du beredd att göra min dag genom att snacka detaljer idag och lösa resten imorn när du har hämtat den nya? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...