Jump to content

Köp och sälj


Vice.
 Share

Recommended Posts

Men vad gör det för om du inte vill ha det? Du sabbat ju auktionen. Poängen var ju att ni skulle köpa det direkt om ni ville ha det

Jag förstår inte, i en auktion ska man väl buda tills någon står som segrare? Jag startade auktionen med en krona och väntar nu på att någon antingen ska bjuda högre eller att jag får spelet.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte, i en auktion ska man väl buda tills någon står som segrare? Jag startade auktionen med en krona och väntar nu på att någon antingen ska bjuda högre eller att jag får spelet.

Du hade inte behövt starta auktionen. Ville du ha spelet hade du kunnat köpa det direkt.

Du fattade inte att anledningen till att jag tipsade om auktionen, och erbjöd ytterligare 10 i rabatt, var för att ni skulle kunna köpa ett spel, nu, direkt, förbannat billigt?

Skall vara tydligare nästa gång...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du hade inte behövt starta auktionen. Ville du ha spelet hade du kunnat köpa det direkt.

Du fattade inte att anledningen till att jag tipsade om auktionen, och erbjöd ytterligare 10 i rabatt, var för att ni skulle kunna köpa ett spel, nu, direkt, förbannat billigt?

Skall vara tydligare nästa gång...

Du kan fortfarande få ge 10kr i rabatt om du vill, bara att sätta in 9kr på mitt konto efter auktionen.

  • Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon forumit som är sugen på ett datorpaket? Säljer det lite billigare om det är någon här som är sugen. Följer som sagt med ett nätagg också, men har inte lagt till det i första posten då jag skriver från mobilen och av nätverket att döma är jag någonstans i utkanten av Stalingrad.

http://www.gtasajten.com/komponentpaket-50284/page__pid__1222478

Kan även lägga till att jag har en 19" TFT widescreen som ligger och skräpar om någon är sugen. 500 pix jämt? Fullt fungerande så klart. Kan langa bilder och fler specifikationer vid intresse.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eudoros: sitter på iPhone så det är jobbigt att bläddra bland sidorna. Vår dator är 5 år+ gammal och vi letar så smått efter en ny. Spelar inte direkt på datorer så den skall klara filmer, surf, Officepaketet och ranka film. Och kunna hålla ett par år.

Kan du berätta lite om din dator och vad du skall ha för den. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eudoros: sitter på iPhone så det är jobbigt att bläddra bland sidorna. Vår dator är 5 år+ gammal och vi letar så smått efter en ny. Spelar inte direkt på datorer så den skall klara filmer, surf, Officepaketet och ranka film. Och kunna hålla ett par år.

Kan du berätta lite om din dator och vad du skall ha för den. :)

Tja! Fick du bilden på skärmen och de andra specifikationerna jag skrev via mitt personliga meddelande här på forume igår något tag? ^_^ Jag vet inte om det kom fram eller inte för hela funktionen är vääääldigt fuckad för mig.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då jag inte har hört något från Vice på en vecka kan jag väl passa på att säga att grejorna fortfarande är kvar om någon är intresserad (givetvis även för dig Vice, vet inte om min PM-funktion har ballat ur eller något men hör av dig via PM om du funderar på något bara). Grafikkort, processor, nätagg, moderkort och RAM är det som ingår! Slänger även med en 19' TFT-skärm för en väldigt billig peng vid intresse.

Komponenterna är:

Gigabyte ATI HD4850 ZL 512MB PCIE

Corsair 2gb (KIT) DDR2 800MHz/CL5/XMS2-6400

CPU Core 2 Duo E7400 2,8GHz/3MB/1066MHz/S775

Asus P5Q SE IP45 DDR2, S775

Corsair VX 450W 80+.

Edit: För en hundring extra följer även den gröna sopkorgen i bakgrunden med. :naughty:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...