Jump to content

Köp och sälj


Vice.
 Share

Recommended Posts

Is cheap, is only 1 200 kr!

Det var riktigt överkomligt.

Vi ska gifta oss i Italien i september och det hade varit grymt bra med en kamera. Äger ingen just nu.

Får bara halvt studiestöd nästa månad så första lönen kommer i juli, skulle den mot all förmodan vara kvar då så kommer jag att vara intresserad. Hör av dig då. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var riktigt överkomligt.

Vi ska gifta oss i Italien i september och det hade varit grymt bra med en kamera. Äger ingen just nu.

Får bara halvt studiestöd nästa månad så första lönen kommer i juli, skulle den mot all förmodan vara kvar då så kommer jag att vara intresserad. Hör av dig då. :)

Absolut! Vet inte hur het den här är på marknaden, men värd en dryg tusing är den definitivt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funkar säker toppen som första kamera. Både farsan och min äldre syster håller på med foton och har värstingkameror.

De är alltid ute och fotograferar så det hade varit kul att hänga på dem lite. Men mest för att fotografera Leo och bröllopet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Hej! Vet ni hur det är enklast att sälja några PS3 spel, på tradera eller på game..?

Och för den delen, är det fortfarande folk som köper PS3 spel på till exempel Tradera eller blocket? Det är kanske någon här som sålt spel och vet hur lätt det går? :)

Jag har nämligen;

Skate 3

Red Dead Redemption

SSX

DRIVER San Francisco

Uncharted 3: Drake's Deception

som jag skulle vilja bli av med, alla spelen är knappt spelade på och i väldigt fint skick.

Det är inte direkt så jag vill ha mycket pengar heller, utan jag vill mest bli av med spelen för dem tar plats & göra någon annan spelare lycklig.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Bil till salu igen, spread the ord!

Saab 9-5 2.3t Linear

Mätarställning: 13 650 mil

Färg: Mörkgrå metallic

Karosseri: Sedan

Info: 2,3 litermotorn på 185 hk, Bensin, ABS-bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Antisladdsystem, Antispinn, CD-stereo med AUX, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Kamkedja, Komplett ifylld servicebok, Larm, LM-fälgar (17 tum), Multifunktionsratt, Parkeringssensorer bak, Servostyrning, Sportstolar, Stolvärme fram, Svensksåld, Vinterhjul - dubb på LM-fälgar (15 tum), Xenonstrålkastare, Yttertemperaturmätare, Servad vid 12 700 mil. Nybesiktigad utan anmärkning 2014-08-15.

Problemfritt exemplar i gott skick med full dokumentation. Finns ett skrapmärke på höger bakskärm (se bilder), skadan är endast på yttersta kanten av skärmen och kan lagas enkelt till låg kostnad av lackfirma. Interiören är i synnerligen gott skick, inga fläckar eller revor. Endast två ägare (exklusive bilfirma). Sommar- och vinterdäck har bra mönster. Xenonlampor byttes i vintras (originallampor).

post-848-0-39692700-1412279621.jpg

post-848-0-53432400-1412279622.jpg

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...
Skrivet (redigerad)

The order 1886 och Wolfenstein: The New Order till PS4 säljes.

500:- Finns i lund. Kan skickas vid behov. Betalning: Kontant, swish, banköverföring eller byte mot last light

Spelen Är garanterat i nyskick.

Vill ni ha bild? Eller det behövs kanske inte?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...
  • 3 years later...

Bumpar den här klassikern igen. Hej, forumet. Henke, du kan banna mig om jag bryter mot reglerna som skriver två inlägg i rad.

Har någon ett Nintendo 64 till salu? Jag äger en hel del saker, om ni hellre vill byta mot något. En lampa, stol, vinylskiva, eller andra konsoler.

saknar er, xoxox o

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
2020-11-09 at 15:40, okka skrev:

Bumpar den här klassikern igen. Hej, forumet. Henke, du kan banna mig om jag bryter mot reglerna som skriver två inlägg i rad.

Har någon ett Nintendo 64 till salu? Jag äger en hel del saker, om ni hellre vill byta mot något. En lampa, stol, vinylskiva, eller andra konsoler.

saknar er, xoxox o

Jahapp, ni missade verkligen en bra chans till ett trevligt byte där. Nu har jag ett Nintendo 64. No thanks to you.

Är ni ändå intresserade av lampor, stolar, vinylskivor eller andra konsoler får ni gärna höra av er. Inte för att jag kommer byta, ni har bevisligen inte längre någonting jag behöver.

xoxox

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

11 minuter sedan, okka skrev:

Jahapp, ni missade verkligen en bra chans till ett trevligt byte där. Nu har jag ett Nintendo 64. No thanks to you.

Är ni ändå intresserade av lampor, stolar, vinylskivor eller andra konsoler får ni gärna höra av er. Inte för att jag kommer byta, ni har bevisligen inte längre någonting jag behöver.

xoxox

Trippelpost, nu jävlar blir det banhammer :angry:

 

Edit: vad är det där för hemsk smiley? 

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
2021-06-23 at 10:04, Henkibojj skrev:

Apropå har jag en hel kasse full med framförallt FIFA/NHL-spel till PS3 jag vill bli av med. Någon som är intresserad? De är mellan 2008 och 2012 tror jag.

Om du slänger med Mario Kart till N64 tar jag emot kassen, så kan jag göra något av följande med den:

a) bygga en båt
b) angöra en brygga för ovan nämnda båt
c) lägga ett lock över kassen, förslagsvis i glas, och däri - i kassen dvs, inte i glaset - påbörja ett självförsörjande ekosystem
d) hälla ut innehållet i kassen i Mälaren, men då kräver jag skjuts till Mälaren
e) ett diorama!
f) ta ut spelen ur kassen och spela dem, men det låter lite trist
g) använda kassen till andra inköp: djur, roligare spel, matvaror, stolar
h) kväva någon

xoxo
O

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...