Jump to content

Köp och sälj


Vice.
 Share

Recommended Posts

Sålde det till en polare på jobbet.

Blev dock en besvikelse rikare idag igen när jag kom hem. Mitt PS3 har 40GB HDD och GTAV tog visst sammanlagt 36GB allt som allt, så min disk är för liten för att köpa det över PSN.

Så det blir nog att köpa ett nytt PS3 vilket jag helst hade velat slippa...mellow_1183292_0.gif

En ny hårddisk blir nog billigare, eventuellt ta en gammal laptophårddisk om du har en liggandes som du inte använder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En ny hårddisk blir nog billigare, eventuellt ta en gammal laptophårddisk om du har en liggandes som du inte använder.

Äger inga laptops. Visst kan jag köpa en ny HDD, men det är just tiden som är grejen. säg 6-700:- för en HDD och 2 dagars väntan. 600:- för GTAV som då är 36GB som ska laddas ner/Installeras.

Utöver detta blir det då så att alla mina andra spel till PS3 dessutom inte går att spela för att läsaren har dött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äger inga laptops. Visst kan jag köpa en ny HDD, men det är just tiden som är grejen. säg 6-700:- för en HDD och 2 dagars väntan. 600:- för GTAV som då är 36GB som ska laddas ner/Installeras.

Utöver detta blir det då så att alla mina andra spel till PS3 dessutom inte går att spela för att läsaren har dött.

Att fixa en hona->hane-kabel för Sata och koppla in en 3.5"-are måste ju vara din smidigaste GTA V-lösning. Köp en ny laser annars?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äger inga laptops. Visst kan jag köpa en ny HDD, men det är just tiden som är grejen. säg 6-700:- för en HDD och 2 dagars väntan. 600:- för GTAV som då är 36GB som ska laddas ner/Installeras.

Tiden som är grejen? Jag hänger inte riktigt med, om du inte syftar på att du ska köpa PS3 i affär och beställa hårddisk online. Då är jag med på att hårddiskalternativet tar längre tid.

Så antingen snabbt och dyrare, eller långsammare och billigare.

Utöver detta blir det då så att alla mina andra spel till PS3 dessutom inte går att spela för att läsaren har dött.

Det där tänkte jag såklart inte på, om du tror att du kommer spela dina PS3-spel innan fyran kommer så är det självklart att du ska köpa ny konsol.

Om du inte gör som tobbe säger och byter laser själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Finns intresse för en iMac 21.5" mid 2011?

Processor 2,5 GHz Intel Core i5

Minne 4 GB (2 platser tillgängliga)

Grafik AMD Radeon HD 6750M 512 MB

HDD 500 GB

Originalkartong och alla skivor/böcker, Magic Mouse + trådlöst tangentbord (knappt använda) samt ett trådat tangentbord medföljer.

Vad går en sån på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån form av headset till playstation 3. (som fungerar trådlöst till det).

Köpes akut. Har ni nått gammalt skit liggandes så köper jag det gärna bara det fungerar!

Har en men när det hittas av ps3:an så kommer det inget ljud när jag pratar.

Så jag måste ha ett nytt!

Behöver du ett akut (Inom 1-3 dagar) går det nog snabbare att titta på tradera/blocket kanske, alternativ springa ner till affären på stan. Jag hade gärna sålt ett om jag hade haft ett i varje fall!

Redigerad av iweX
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

7000kr.

Ah, det är lite för mycket för mig just nu.

Tack ändå.

Behöver du ett akut (Inom 1-3 dagar) går det nog snabbare att titta på tradera/blocket kanske, alternativ springa ner till affären på stan. Jag hade gärna sålt ett om jag hade haft ett i varje fall!

Inte akut, AKUT. Men snarast. Många har ju gamla blåtänder liggandes. Har ni å hojta till. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...

Blocket-copypasta!

Säljer min ganska sparsamt använda digitala systemkamera. Allting fungerar klockrent och det finns inga repor varesig på skärm (plastfilm sitter på) eller objektiv (har haft UV-filter på). Mycket fräscht helhetsintryck. Tyvärr några mindre kosmetiska skador på objektivets filtergänga efter jag tog bort ett filter som fastnat.

Snabba specifikationer:

10 megapixel

Super SteadyShot (antiskak i kamerahuset)

Anti-Dust vibration (håller dammet borta från sensorn)

2,5" LCD

Sony Alpha och Konica Minolta-objektiv passar

Mer information om kameran finns bl.a. på: http://www.dpreview.com/reviews/sonydslra100 (fick betyget "Highly recommended")

Medföljer gör:

Sony objektiv 18-70 mm F3.5-5.6

2 st batterier, NP-FM55H Lithium-Ion

Praktisk väska (Sony original), får plats med det mest nödvändiga

Batteriladdare

USB-kabel

TV-kabel

Extra skärmskydd (plastfilm)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blocket-copypasta!

Säljer min ganska sparsamt använda digitala systemkamera. Allting fungerar klockrent och det finns inga repor varesig på skärm (plastfilm sitter på) eller objektiv (har haft UV-filter på). Mycket fräscht helhetsintryck. Tyvärr några mindre kosmetiska skador på objektivets filtergänga efter jag tog bort ett filter som fastnat.

Snabba specifikationer:

10 megapixel

Super SteadyShot (antiskak i kamerahuset)

Anti-Dust vibration (håller dammet borta från sensorn)

2,5" LCD

Sony Alpha och Konica Minolta-objektiv passar

Mer information om kameran finns bl.a. på: http://www.dpreview.com/reviews/sonydslra100 (fick betyget "Highly recommended")

Medföljer gör:

Sony objektiv 18-70 mm F3.5-5.6

2 st batterier, NP-FM55H Lithium-Ion

Praktisk väska (Sony original), får plats med det mest nödvändiga

Batteriladdare

USB-kabel

TV-kabel

Extra skärmskydd (plastfilm)

Skulle jag vilja ha. Vill lära mig ta foto.

Men säkert för dyrt för mig just nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...