Jump to content

Köp och sälj


Vice.
 Share

Recommended Posts

En laptop önskas köpas.

Vilket skit som helst bara den funkar att skriva/Surfa på.

Den är till Victoria. Eftersom hon pluggar och jag bara har en 72% tjänst + timanställning så kan jag inte betala så mycket. Jag är ap-fattig. (men okej allt är relativt)

Hur som helst, skulle bli FETT glad om nån av er har nån gammal dator liggande som ni kan tänka er sälja till mig.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill köpa en iPhone! Helst en fyra, men om någon har en trea till salu så går det också väldigt bra! Snälla, hör av er! Tänk, vad roligt!

Min trea blir till salu så snart Apple bestämmer sig för att släppa femman. ^_^

Om du inte fått tag på någon tills dess så vet du vart det finns en i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En laptop önskas köpas.

Vilket skit som helst bara den funkar att skriva/Surfa på.

Den är till Victoria. Eftersom hon pluggar och jag bara har en 72% tjänst + timanställning så kan jag inte betala så mycket. Jag är ap-fattig. (men okej allt är relativt)

Hur som helst, skulle bli FETT glad om nån av er har nån gammal dator liggande som ni kan tänka er sälja till mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inga problem alls. Gjorde detta med mina gamla 3GS

På nya telefoner är det större problem. Beroende på vilken firmware din iPhone har (= när du köpte den, och hur du har utfört dina uppdateringar) kan det vara både jättelätt till näst intill omöjligt att unlocka den.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...