Jump to content

Köp och sälj


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Iphone 4! 32 Gig. 1000:- 3 års garanti.

Problem: Sprucket glas: Kostnad att laga 2000:- (Vid byte så byts även skärmen eftersom den nu mera är ihopklistrad med skärmen. Vilket gör att det inte syns att skärmen har bytts. Garantin kommer alltså att gälla. Detta går jag i god för.

Alla mina kontakt uppgifter kommer att lämnas ut vid en ev affär. Så om ev. problem skulle uppstå så så kan jag kontaktas.

Fråga, Varför lagar du inte den själv och säljer:

Svar: Brukar jag alltid göra, säljer och köper mycket på tradera, men pga tidsbrist, och i första hand, för att vara shysst mot er, vill jag ge er detta erbjudande som faktiskt är riktigt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iphone 4! 32 Gig. 1000:- 3 års garanti.

Problem: Sprucket glas: Kostnad att laga 2000:- (Vid byte så byts även skärmen eftersom den nu mera är ihopklistrad med skärmen. Vilket gör att det inte syns att skärmen har bytts. Garantin kommer alltså att gälla. Detta går jag i god för.

Alla mina kontakt uppgifter kommer att lämnas ut vid en ev affär. Så om ev. problem skulle uppstå så så kan jag kontaktas.

Fråga, Varför lagar du inte den själv och säljer:

Svar: Brukar jag alltid göra, säljer och köper mycket på tradera, men pga tidsbrist, och i första hand, för att vara shysst mot er, vill jag ge er detta erbjudande som faktiskt är riktigt bra!

Skrev i den andra tråden. Men ser här att det är en fyra.. Kontakta mig. är intresserad :)

Vill gärna se lite bilder på resten av telefonen osv :) Så man vet lite mer om den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iphone 4! 32 Gig. 1000:- 3 års garanti.

Problem: Sprucket glas: Kostnad att laga 2000:- (Vid byte så byts även skärmen eftersom den nu mera är ihopklistrad med skärmen. Vilket gör att det inte syns att skärmen har bytts. Garantin kommer alltså att gälla. Detta går jag i god för.

Alla mina kontakt uppgifter kommer att lämnas ut vid en ev affär. Så om ev. problem skulle uppstå så så kan jag kontaktas.

Fråga, Varför lagar du inte den själv och säljer:

Svar: Brukar jag alltid göra, säljer och köper mycket på tradera, men pga tidsbrist, och i första hand, för att vara shysst mot er, vill jag ge er detta erbjudande som faktiskt är riktigt bra!

Msn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

IMG_0127.jpg

På den här bilden har jag tryckt på den runda knappen så att ni ser att den fungerar

Öppnar genom att röra skärmen

IMG_0128.jpg

Kolla på apparna till höger. Ni ser att de är halva eftersom jag flyttat skärmen lite, så tutchskärmen fungerar

IMG_0129.jpg

Alltså: Allt fungerar. Bubblorna på skärmen är skyddsplasten som bubblat sig. Skärmen är alltså slät. Inga skärvor som sticker ut eller fattas.

IMG_0130.jpg

Värt att nämna, telefonen är bunden till telia. Vi har alltid haft Comviq, men är supernöjda med Telia faktiskt. Så de rekommenderas faktiskt.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är fler som är intresserade så får ni avgöra så jag inte behöver ta ställning och göra nån besviken. Förslagsvis genom att lägga på en 50 lapp eller nått tills nån lägger sig.

Jag har hittat en i Malmö som lagar telefonen för 1800:- och då är det med originaldelar.

Finns säkert nån i era län med som kan göra det för samma pris eller billigare.

Finns säkert de i Malmö som gör det ännu billigare. Har inte letat speciellt länge.

Jag kan om intresse finns, tänka mig att lämna in den åt er och skicka den lagad, om det nu skulle vara så att ni inte hittar någon som lagar den åt er.

Googla upp någon som ni vill att jag skall ta den till i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är fler som är intresserade så får ni avgöra så jag inte behöver ta ställning och göra nån besviken. Förslagsvis genom att lägga på en 50 lapp eller nått tills nån lägger sig.

Jag har hittat en i Malmö som lagar telefonen för 1800:- och då är det med originaldelar.

Finns säkert nån i era län med som kan göra det för samma pris eller billigare.

Finns säkert de i Malmö som gör det ännu billigare. Har inte letat speciellt länge.

Jag kan om intresse finns, tänka mig att lämna in den åt er och skicka den lagad, om det nu skulle vara så att ni inte hittar någon som lagar den åt er.

Googla upp någon som ni vill att jag skall ta den till i så fall.

Jag vill ha den. Jag tar den! PM! Adda din msn o terra dig på fb också :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...