Jump to content

Nya forumlekar, önskemål, förslag och diskussioner


Umberto
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Super viktigt meddelande

Hejsan. Igen.

Jag som skriver detta meddelande heter farbror Umberto den RIKTIGE. Och det är för många just nu-trådar anser jag just nu. Så därför har jag låst dom just nu. Och flyttade till sopkorgen.

Har ni uppfattat mig korrekt rätt då? Vad tror du om detta då kicken?

Tack på förhand ifrån:

Umberto

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Super viktigt meddelande

Hejsan. Igen.

Jag som skriver detta meddelande heter farbror Umberto den RIKTIGE. Och det är för många just nu-trådar anser jag just nu. Så därför har jag låst dom just nu. Och flyttade till sopkorgen.

Har ni uppfattat mig korrekt rätt då? Vad tror du om detta då kicken?

Tack på förhand ifrån:

Umberto

Har du rökt på? Första gången? Eller druckit för mycket?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Skulle bara spåra ur förr eller senare.

Det vet man inte förrän man prövar! Och tydligen tycker folk det är roligare än den nuvarande regelstyrda, traditionell 'bildkrigs'-leken.

Annars pitchar jag fortfarande för min "Eller"-lek.

Person 1 (trådskapare): Kaffe eller té?

Person 2: Kaffe! Det är godare, och jag gillar andedräkten man får. CS 1.5 eller CS:Source?

Person 3: 1.5! Hitboxen är ju överdrivet stor i Source, blir ju HS hela tiden! AngryAxel eller <forumit nr. 2>?

Person 4: Åh, Axel såklart. Åh, han är så ödmjuk och behaglig att titta på. Hah! :D(ny fråga)

Spammig? Mayhaps! Men det kanske är just en sån här grej som är den livgivande sprutan när forumet står inför sin största recession under finanskrisens karga tider.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad sägs om en bildkrigslek där syftet är att slåss med bilder genom ett finurligt händelseförlopp?

Mja, jag tror att en sådan lek skulle bli ännu mer förvirrande än den vi har är.

Det vet man inte förrän man prövar! Och tydligen tycker folk det är roligare än den nuvarande regelstyrda, traditionell 'bildkrigs'-leken.

Annars pitchar jag fortfarande för min "Eller"-lek.

Person 1 (trådskapare): Kaffe eller té?

Person 2: Kaffe! Det är godare, och jag gillar andedräkten man får. CS 1.5 eller CS:Source?

Person 3: 1.5! Hitboxen är ju överdrivet stor i Source, blir ju HS hela tiden! AngryAxel eller <forumit nr. 2>?

Person 4: Åh, Axel såklart. Åh, han är så ödmjuk och behaglig att titta på. Hah! :D(ny fråga)

Spammig? Mayhaps! Men det kanske är just en sån här grej som är den livgivande sprutan när forumet står inför sin största recession under finanskrisens karga tider.

All in favor of the motion say AYE, all against say NAY.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att leken verkar uppskattas i sin nuvarande form!

Bättre och längre motiveringar, tack. Annars blir det bara #%!" av det här.

Nej, jag motsätter mig detta starkt, och det är synd att du har en sådan fäbless för mer invecklade, krävande lekar. Hittills har alla lekar på forumet krävt relativt mycket aktivitet - man ska klistra ihop kollage med bilder från unika spel och filmer, man ska ladda ner ett ljudprogram för att klippa ihop ett kollage med olika musikstycken och lägga upp, och man ska rollspela - spendera många timmar med sin karaktär, och vara någotsånär aktiv varje dag i leken. Inget negativt med lekarna i sig, alla har sin charm, men de har också gemensamt att de alla kräver mycket aktivitet, och har stängts eller till och med inte ens börjat pga. bristande motivation. Det ska inte vara jobbigt att leka. Om du tvångsinför regeln att motivationer måste vara långa, ser jag ingen annan framtid för DeBEL att den, liksom så många andra lekar, förpassas till papperskorgen inom en viss tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Umberto unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...