Jump to content

Nya forumlekar, önskemål, förslag och diskussioner


Umberto
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Haha, kan vi inte ha en sådanhär tråd? :mellow: Även om det är på gränsen vad det gäller "spammighet" så tror jag att det kan bli jävligt roligt. ;)

Jag menar:

How about you turn the "Volume" down on your posts? You spout nothing but poo poo anyways!

Christ I hate the w0rd "the".

:P:)

Snälla, kära Umban? :D

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

All in favor of the motion say AYE, all against say NAY.

AYE!

Ganska säker på att det kan bli roligt om man har som regel att man måste försöka vara fyndig med sina förolämpningar.

Jopp. Jag tror att de verbala proffsen häromkring kommer göra tråden fantastisk, medan de mindre begåvade kommer med P12-förolämpningar. Jag tror ändå att det kommer bli en hit! :(

Sen får man ju se till att det ska finnas nåt att ta anstöt av i ens inlägg också. Alltför korta svar kanske inte bygger upp för en fantastisk reply.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AYE!

Jopp. Jag tror att de verbala proffsen häromkring kommer göra tråden fantastisk, medan de mindre begåvade kommer med P12-förolämpningar. Jag tror ändå att det kommer bli en hit! >_<

Sen får man ju se till att det ska finnas nåt att ta anstöt av i ens inlägg också. Alltför korta svar kanske inte bygger upp för en fantastisk reply.

Så länge man inte gör det för personligt så kan det ju fungera. Det roliga med tråden är ju egentligen att man ska hitta saker i personers INLÄGG att gnälla på och inte personerna i sig.

Jag säger AYE, det skadar väl inte att pröva. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NAY

Lät bli att säga något för att ge tråden en chans, men.. De första två sidorna är bara fulla av otrevligheter och även fast det är på skoj så tycker jag inte det blir roligt. :( Men allt måste ju inte falla mig i smaken, så det är ju bara för mig att hålla mig undan. Se till att det inte ballar ur, bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NAY

Lät bli att säga något för att ge tråden en chans, men.. De första två sidorna är bara fulla av otrevligheter och även fast det är på skoj så tycker jag inte det blir roligt. :( Men allt måste ju inte falla mig i smaken, så det är ju bara för mig att hålla mig undan. Se till att det inte ballar ur, bara.

+ 1.

"Humorn" på bara den första sidan fick mig att stänga ned hela firefox. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Umberto unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...