Jump to content

Egen-Musik-Tråden


Weener
 Share

Recommended Posts

Här har ni en liten preview på en låt jag gjorde med en vän ifrån gruppen Critical Minds. Det var den jag talade om för någon dag sen som är bland det bästa jag skrivit. Detta är enbart en omixad liten sneak-peak och den är enbart för er GTASajtare, så känn er stolta! :)

Tack till Kebab för hjälp med uploaden!

Preview: Stepping my game up

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har ni en liten preview på en låt jag gjorde med en vän ifrån gruppen Critical Minds. Det var den jag talade om för någon dag sen som är bland det bästa jag skrivit. Detta är enbart en omixad liten sneak-peak och den är enbart för er GTASajtare, så känn er stolta! :)

Tack till Kebab för hjälp med uploaden!

http://upl.gizgiz.nu/files/Stepping%20my%20game%20up%20preview1.mp3

Tyckte det lät mycket bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HEJ!

Jag tänkte "fuck it" under gårdagen och därför kommer här: oklok - Ett Oklart Album. Jag vet att det är rapidmotherfuckershare, men gizgiz vägrade hjälpa mig. Det är en ganska stor .zip-fil med två mappar i: Akt 1 och Akt 2. Akt 1 är alla låtar som jag vågar visa upp och som jag har döpt, och Akt 2 är alla låtar som inte har titlar.

Taggningen (typ spårnummer) är fucked up (tror jag), men jag sket i det efter ett tag när det vägrade samarbeta.

Akt 1

Uppenbart

Love Song for Nils Westman

Ångbad

Samelina

Oj? Hopp?

Min Bedjande Koffert

Taxitur med Okända

Vi Led

Skate, Skeet

Rymden Existerar

Gå, Gå, Kofösare

5g

Jag har tappat Linsen

Jag Vet Inte

Du Gav en Kram

Jäklar, Ditt Ansikte Styns

Individen - O'malley är död (oklok remix)

Speltid: Cirka 49 minuter

Akt 2

01-21

Speltid: Cirka 1 timme 9 minuter

Sammanlagt: 38 filer. Speltid: Cirka 1 timme 58 minuter

Det skulle vara jättesnällt om någon kunde fixa upp den på gizgiz, så att jag får en bättre länk. Varsågoda och tack!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min syster fyllde 22 och jag gjorde denna låten till henne. Melodin är såklart lånad från Coldplays "Yellow" så kom inte här att anklaga mig för låtstöld, för det vet jag redan att jag gjort!

http://www.youtube.c...h?v=gt8EUPwBc7g

Kan jag få ha din syster?

Nee, men srsly, bra gjort gubben!

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min syster fyllde 22 och jag gjorde denna låten till henne. Melodin är såklart lånad från Coldplays "Yellow" så kom inte här att anklaga mig för låtstöld, för det vet jag redan att jag gjort!

Sista bilden :lol:......och filmen :>.

I övrigt fin låt och gest, hoppas hon blev glad :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har ni en liten preview på en låt jag gjorde med en vän ifrån gruppen Critical Minds. Det var den jag talade om för någon dag sen som är bland det bästa jag skrivit. Detta är enbart en omixad liten sneak-peak och den är enbart för er GTASajtare, så känn er stolta! :)

Tack till Kebab för hjälp med uploaden!

Preview: Stepping my game up

Låter bra, gillar ditt flow!

Min syster fyllde 22 och jag gjorde denna låten till henne. Melodin är såklart lånad från Coldplays "Yellow" så kom inte här att anklaga mig för låtstöld, för det vet jag redan att jag gjort!

Men aw, fint! Kul att höra musik från dig, påmminer om forna dar. Inte dags att kicka igång din trubadurtråd, kanske? :)

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag (söndag) klockan 15.00 blir det inspelning av musikvideo för denna låt! Plats: Palatzet i Skiftinge, Eskilstuna. Klädsel: Snyggt! Ni som vill komma och vara med är hjärtligt välkomna :)

EDIT: Förlåt för dubbel-post! Såg inte att jag var den senaste att skriva i tråden, ber verkligen om ursäkt :(

EDIT 2: Här är för övrigt låten jag uppträdde med förra lördagen:

http://upl.gizgiz.nu/files/Xersize-Theze Streets Master 1.mp3

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

En ny teaser till en låt jag och en vän påbörjade idag :) Go easy on it, versen ska spelas om för bättre uttal och bättre flow. Detta är bara grunden för att komma ihåg takt och liknande tills den ska spelas om :)

http://upl.gizgiz.nu/files/Temp%20teaser.mp3

EDIT: Gjorde en fil till bloggen med många teasers på kommande låtar, här är den:

http://upl.gizgiz.nu/files/Teasers_upcoming.mp3

1. My Friend (tillägnad Eric, vila i frid)

2. Memory-lane

3. Untitled (tillsammans med Mentol (Z) )

4. Stepping my game up (tillsammans med Mr. V från Critical Minds)

5. These Streets 2010

6. Chasing Dreams (gamla versionen (tillsammans med Critical Minds) )

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...