Jump to content

Egen-Musik-Tråden


Weener
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hej! Har nyligen börjat med att försöka skriva egna låtar och skulle se vad ni tycker. :) Jag har ingen bestämd stil på vad jag spelar utan jag spelar vad jag känner för. Jag har precis blivit klar med en av mina låtar, man kan nog säga att det är min första låt som verkligen blev klar. Vill gärna ha kritik och förslag om vad som kan göras bättre. ^_^ Tack i förhand!

http://soundcloud.com/andreas_linden/hidefinal2#

Edit: Ändrade till direkt-streaming, tack Spam Snuten!

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Har nyligen börjat med att försöka skriva egna låtar och skulle se vad ni tycker. :) Jag har ingen bestämd stil på vad jag spelar utan jag spelar vad jag känner för. Jag har precis blivit klar med en av mina låtar, man kan nog säga att det är min första låt som verkligen blev klar. Vill gärna ha kritik och förslag om vad som kan göras bättre. ^_^ Tack i förhand!

http://www.2shared.com/audio/ooHG8V1-/hidefinal2.html

Tror det är fler som orkar lyssna om du laddar upp någonstans där man kan streama direkt... Till exempel Soundcloud eller MySpace. Omständigt att ladda ner.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Som några av er redan sett i statusuppdateringen så har jag nu fyllt i kontraktet för Ältafestivalen 2011! Det kommer vara en grym festival med cirka 5000 besökare som får njuta av massvis av musik, dans, magi och mycket mer och jag har blivit tillfrågad och utsedd att vara förband åt Melodifestival-finalisten Swingfly!

Festivalen är på Almvägen 2 den 28/5 och är ifrån klockan 11:00. Jag spelar emellan 19:30 och 20:00 (med viss reservation för små ändringar) och Swingfly spelar direkt efter mig. Alla som kan uppmanas komma dit då det är gratis inträde och kommer vara grymt!

För mer info, kolla min Facebook-sida, min hemsida eller på Ältafestivalens hemsida. Må bäst!

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...