Jump to content

Egen-Musik-Tråden


Weener
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Den 28/5 (med andra ord nu på lördag) så ska jag uppträda på Ältafestivalen i Stockholm och jag ska spela direkt innan Mr. Swingfly Himself. För er som inte kan ta er till Stockholm men gärna vill se mig "work my magic" så att säga så finns ett sätt då en vän till mig ska sända det hela LIVE via min Bambuser ifrån scenen. Med andra ord, ni kommer vara närmre mig än de 5000 i publiken! Ni kan klicka här för att komma till min broadcast-sida. Ni kan även se det live ifrån min officiella hemsida :) Det hela börjar strax innan 19.30 så kika in med jämna mellanrum då :)

Må bäst, bara kärlek!

EDIT: Jag kanske inte kommer kunna påminna er innan, men ni som prenumererar på min kanal kommer få ett mail när jag börjar sända.

Redigerad av Xersize
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xersize har mera tittare på Bambuser än live just nu... Ser lite lol ut. Du sköter dig jävligt bra dock, Xersize! Jag skulle aldrig våga göra det du gör!

edit: btw, marcus pettersson hälsar!

Tack så mycket, var riktigt skönt! För er som missat så finns det här, kommer upp på YouTube senare. Hälsa tillbaka, känner jag honom? :)

EDIT: Tog bort videon. Laddar upp den på YouTube för bättre kvalitet, återkommer imorgon!

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ledsen för dubbelpost, men

Äntligen är det uppe!!

Efter problem med internet, problem med YouTube, problem med videofilen, ytterligare problem med internet, problem med konvertering, problem med uppdelning och ännu mer problem med mitt internet så är båda delarna av mitt uppträdande från Ältafestivalen ÄNTLIGEN uppe!

Del 1:

Del 2:

Hoppas ni gillar, sprid gärna båda om ni inte har bättre för er :)

  • Gilla 7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ledsen för dubbelpost, men

Äntligen är det uppe!!

Efter problem med internet, problem med YouTube, problem med videofilen, ytterligare problem med internet, problem med konvertering, problem med uppdelning och ännu mer problem med mitt internet så är båda delarna av mitt uppträdande från Ältafestivalen ÄNTLIGEN uppe!

Del 1:

Del 2:

Hoppas ni gillar, sprid gärna båda om ni inte har bättre för er :)

GRYYYYYM scennärvaro. Du ser fan både ut och låter som en proffisionell etablerad rappare. Även om jag inte är så insatt i rapbranchen så ser jag ju talang. Du har jäävligt mycket talang för det du gör. Hoppas du går långt!

Skön hälsning till GTAsajten också :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Framträdandet: biggrin_1182204_0.gif

Är inget fan av rap, men det gick att lyssna på.

Fast rap: smile_1181703_0.gif

Jo, snabbt gick det iallafall, men man kunde inte tyda ett enda ord, vilket jag faktiskt har kunnat göra när jag hört andra rappa snabbt. Kan ju dock bero på ljudkvalitén.

Fansen: crying_1182855_0.gif

P12

Ja, tyvärr så var det väldigt många småttingar i publiken... Det var inte den massiva "crowden" som utlovats och det var inte allt för många vuxna, men man måste börja någonstans och jag är själv nöjd med framträdandet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, tyvärr så var det väldigt många småttingar i publiken... Det var inte den massiva "crowden" som utlovats och det var inte allt för många vuxna, men man måste börja någonstans och jag är själv nöjd med framträdandet :)

Det är bara en tidsfråga innan du fyller hela Stadion :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom att ni är så underbara individer så VET jag att ni gärna hjälper när ni kan, och det kan ni nu!

Klicka här och hjälp mig sprida länken!!! Det kan nämligen leda till att att jag får spela på landets största festivaler, får upp mina låtar på Spotify och får jobba med RIKTIGA och ordentliga producenter, och det är väl klart som fan att jag vill det?! :D

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom att ni är så underbara individer så VET jag att ni gärna hjälper när ni kan, och det kan ni nu!

Klicka här och hjälp mig sprida länken!!! Det kan nämligen leda till att att jag får spela på landets största festivaler, får upp mina låtar på Spotify och får jobba med RIKTIGA och ordentliga producenter, och det är väl klart som fan att jag vill det?! :D

Tack på förhand!

Fast att få upp din musik på Spotify är skitenkelt. Det behöver du inte tävla med folk för att lyckas med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...