Jump to content

Egen-Musik-Tråden


Weener
 Share

Recommended Posts

En liten rolig låt jag och polaren skrev till studenten :P Jag sitter till höger och var den som sjöng först.

Synd att typ alla som filmade inte började förrän vi började själva låten, vi hade några roliga saker för oss från det att vi gick upp på scenen också, samt efteråt då vi drog igång "BP3, CHA LA LA LA LA LA" och hela Byggklassen reste sig upp och ÖSTE! Det finns andra filmer på det som inte ligger uppe än.

Som ni märker är vi inga supersångare, men vafan gjorde det det B) Just det, vi kallade oss "Byggmaestro" :P

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten rolig låt jag och polaren skrev till studenten :P Jag sitter till höger och var den som sjöng först.

Synd att typ alla som filmade inte började förrän vi började själva låten, vi hade några roliga saker för oss från det att vi gick upp på scenen också, samt efteråt då vi drog igång "BP3, CHA LA LA LA LA LA" och hela Byggklassen reste sig upp och ÖSTE! Det finns andra filmer på det som inte ligger uppe än.

Som ni märker är vi inga supersångare, men vafan gjorde det det B) Just det, vi kallade oss "Byggmaestro" :P

Helt underbart ju, fan vilken stämning det verkar varit! Väl skriven text och ett jävla bra framförande :) Enorm tumme upp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var inte min grej, har som sagt väldigt svårt för sångare med den typen av röst :/ Däremot var själva musiken helt underbar, det är bara sångaren som jag inte var så mycket för. Försök hitta eran egen Jeff Scott Soto så blir det grymt! ;D

In other news, släppte en liten "Behind the scenes"-freestyle igår, bara 25 sekunder lång men på svenska (ni som känner mig vet att jag ALDRIG kör på svenska) och jag använder den för att se vad ni tycker, om ni kanske vill ha en ordentlig freestyle på svenska? Vad säger ni? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Här kommer en låt jag skrev till en brittiskt tjej jag träffade på min tågluff i Amsterdam. Jag har lånat melodin till Abbas "Honey Honey" och gjort en egen tolkning. Kanske kul för nån att höra. :)

Älskar den, riktigt mysig att höra! :'D

Du behöver dock ett lite bättre puff-skydd till din mick, men annars var det bara galant!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...