Jump to content

Angående TROMS


Umberto
 Share

Har TROMS gjort sitt? (Läs argumenten i denna tråd innan ställningstagande)  

87 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Du har ett flertal bra punkter. Jag tror det lutar mot att folk inte riktigt vet om deras fråga är värd en egen tråd och på så sätt inte vill bli uthängda som "korkade". Då känner dom väl att dom hällre är på den säkra sidan och postar i TROMS.

Mmm, det har du rätt i och den inställningen måste förintas.

klart att det borde skapas nya trådar i forumet men det känns så mycket lättare att bara fråga i TROMS om det är något man undrar.

Men %¤!#"!¤!#%!!! The NERVE! Det här är ett FORUM! Man startar nya trådar om man vill starta en ny diskussion!!

End of discussion. PUNKT! ranting2_994648_0.gifranting2_994648_0.gif

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 183
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du har ett flertal bra punkter. Jag tror det lutar mot att folk inte riktigt vet om deras fråga är värd en egen tråd och på så sätt inte vill bli uthängda som "korkade". Då känner dom väl att dom hällre är på den säkra sidan och postar i TROMS.

Kan hålla med dig där, jag är en av dom jag vet inte ibland om mina frågor jag ställer i TROMS tråden är värd en egen tråd eller inte. Därför är jag på den säkra sidan att ställa mina frågor i TROMS tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Forum med få men långa trådar är faktiskt väldigt trist, jag instämmer med Umberto.

Mmm, hellre många små än några få stora trådar.

Jag tycker tråden borde stängas tills vidare. Dess ursprungliga syfte, att man skulle ställa frågor som man tycker är lite pinsamt att fråga över, är väl helt bortblåst.

Jag håller med och instämmer helt och fullt!

Lås TROMS!

(Eller flytta fanskapet till min jurisdiktion. :D )

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...