Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

Kan med stor säkerhet säga att historiaboken jag har är tillräckligt trovärdig, då hela kursen ses över av experter varje år (förändring till kursen nästa år, förresten).

Då det är en teori som åtminstone jag inte har hört något om, utöver från denna bok som du hämtat det från då, har jag svårt att ta den med något annat än en nypa salt. Men sure.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett dom 18 avsnitten som är ute från s02 av Kyle XY, och jag är så jävla bekymrad. Jag vill ha mer, så oerhört mycket mer. Skulle nästan kunna säga att jag är beroende av serien. Tänker ofta på hur det kommer gå för dom, även när jag är i skolan etc. Haha.

Kollar också på Kyle XY, om man bortser från all familjedrama så är det en jävligt bra serie. Och amanda är jävligt söt :lol:

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollar också på Kyle XY, om man bortser från all familjedrama så är det en jävligt bra serie. Och amanda är jävligt söt :lol:

Jag måste faktiskt säga att jag gillar familjedramat i Kyle XY. Brukar aldrig göra det i övriga serier, men det är faktiskt riktigt bra i Kyle XY. Sett s02ep18 ännu? Och ja, Amanda är jävligt söt. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste faktiskt säga att jag gillar familjedramat i Kyle XY. Brukar aldrig göra det i övriga serier, men det är faktiskt riktigt bra i Kyle XY. Sett s02ep18 ännu? Och ja, Amanda är jävligt söt. :lol:

Nä jag har det men har inte kollat än, har spelar Turok hela dagen så jag har inte haft tid, ska kolla imorrn innan jag taggar till skolan, var det bra (spoila inget :wub:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...