Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

För några dagar sedan tänkte jag tanken "Det finns så många bra tv-serier som jag bara har sett några fåtal avsnitt av, det måste det bli ändring på"

Så nu sitter jag här med säsong ett av:

My Name Is Earl

Two And A Half Men

Scrubs

Dirty Jobs

Sopranos

Har även införskaffat Band of Brothers, That 70's Show säsong fyra och 24 säsong ett, det var så länge sedan jag såg dem.

Problemet är att jag inte vet var jag ska börja! ;) Det är ju verkligen många timmars tittande och jag vill se dem allihop. Men har egentligen inte tid nu. Snacka om lyxproblem.. :lol:

Kommer nog inte klara av att plöja igenom en serie åt gången, utan det får nog bli lite ströavsnitt här och där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... Jag har igår och idag sett två avsnitt av Kyle XY och gillar det faktiskt, verkar lite spännande. Är det någonting man borde följa upp? Hur många avsnitt är släppta?

Några andra serier man borde ta och kolla upp?

Säsong 1: 10 avsnitt.

Säsong 2: 17 avsnitt atm, kommer totalt att sändas 23 st.

Ja, kolla upp Heroes, Prison Break, Lost och Scrubs. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säsong 1: 10 avsnitt.

Säsong 2: 17 avsnitt atm, kommer totalt att sändas 23 st.

Ja, kolla upp Heroes, Prison Break, Lost och Scrubs. :)

Scrubs har jag sett dom flesta avsnitten utav och Lost är ingenting som jag är så jätteintresserad utav. Ska ta och kolla upp Heroes och PB dock. :) Man får tacka för det snabba svaret.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Scrubs har jag sett dom flesta avsnitten utav och Lost är ingenting som jag är så jätteintresserad utav. Ska ta och kolla upp Heroes och PB dock. :) Man får tacka för det snabba svaret.

Prison Break är underbart, önskar verkligen att man kunde glömma bort hela första säsongen och kolla på den igen.. :)

Kan passa på att fråga här, förresten.. Är Lost-tråden spoilersäker? Jag har bestämt mig för att kolla på det på tv nu (det börjar ju faktiskt nästa vecka), så jag har inte sett det första avsnittet än.. Men skulle gärna vilja kika in i tråden i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prison Break är underbart, önskar verkligen att man kunde glömma bort hela första säsongen och kolla på den igen.. :)

Kan passa på att fråga här, förresten.. Är Lost-tråden spoilersäker? Jag har bestämt mig för att kolla på det på tv nu (det börjar ju faktiskt nästa vecka), så jag har inte sett det första avsnittet än.. Men skulle gärna vilja kika in i tråden i alla fall.

Kolla på den och sen ser du ju opå releasenamn osv. hur långt tråden har kommit? eller? :) Ganska lätt att hitta rätt i PB-tråden, inte sett lost-tråden så jag vet inte hur den ser ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget mera O.C, Scrubs -strejk och Prison Break bara en gång i veckan. PANIK!

Sitter inne på en säsong South Park, lite pinsamt att bara ha sett 2 hela avsnitt från en så pass vanlig serie. Är den faktiskt så kul som det sägs?

Vad jag minns var det mestadels kiss o bajs-humor, vilket jag inte känner för att lägga ner timmar på.

Vill ha någon spännande, halvkul och bra serie, lite som The O.C. Någon som har tips?

Jag vill inte att det ska vara att varje avsnitt är som en del för sig, utan det ska hänga ihop mer.

Är Band of brothers något att ha?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...