Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

Hahaha är på andra avsnittet av Skins nu. Jag gillar det. Fyfan vad jag började skrattade när

taxichaffisen satte på Ludacris.

:lol:

Och nu skrek jag av skratt när

Sid hade ett kyssavtryck i pannan och alla skrattade åt honom men negern gick för långt och alla bara blev tysta och kollade på honom som om han var cp.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SkinsS2E1

Som jag misstänke, Tony dog ej. Kommer bli en intressant säsong

:naughty:

Håller med, kommer nog bli en grym säsong, fick intrycket att den verkar vara lite mer mörkare nu än den första säsongen.

Och jävlar vad Effy hade vuxit till sig då :naughty:, hon sa ju mer i det här avsnittet än vad hon sa i hela första säsongen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fasen vad bra Skins är! Nu har jag sett klart första säsongen på två dagar, perfekt med ny grym serie när man är sjuk. I åttonde avsnittet när Cassie och Sid satt vid bardisken och så kommer For Lovers med Pete och Wolfman. Underbart. :naughty:

[youtube-old]TIi9HDLAHsE[/youtube-old]

Bonusavsnittet i Skins ni pratade om, är det viktigt att se? Var hittar jag det? PM ifall det innehåller "riktiga" saker!

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fasen vad bra Skins är! Nu har jag sett klart första säsongen på två dagar, perfekt med ny grym serie när man är sjuk. I åttonde avsnittet när Cassie och Sid satt vid bardisken och så kommer For Lovers med Pete och Wolfman. Underbart. :naughty:

[youtube-old]TIi9HDLAHsE[/youtube-old]

Bonusavsnittet i Skins ni pratade om, är det viktigt att se? Var hittar jag det? PM ifall det innehåller "riktiga" saker!

nej det är inte så viktigt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inget med storyn att göra. handlar om en hemlig fest i skogen.

Vad har du för bonusavnitt? såg nu att jag har två bonusavsnitt, ett när dom sitter hos en kurator bla, sen går Effy runt mitt i natten och flummar och sen är det lite mer grejer, det andra bonusavsnittet var en videodagbok typ.

Skinsfråga igen. :) tack för all hjälp btw.

När kommer andra avsnittet? Vilka dagar kommer nya avsnitt?

Går på måndagar i England, så på Tisdagar får vi se det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det har gått en brittisk tv-serie ibland på lördagar, vid typ 20.00 på tvåan. Den heter 'Svindlarna' och handlar om ett gäng med folk (själva uppsättningen av rollfigurer påminner väldigt mycket om Ocean's-filmerna förresten) som blåser rika människor på pengar.

Det jag vill veta är; vad heter denna serie på engelska? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har du för bonusavnitt? såg nu att jag har två bonusavsnitt, ett när dom sitter hos en kurator bla, sen går Effy runt mitt i natten och flummar och sen är det lite mer grejer, det andra bonusavsnittet var en videodagbok typ.

Går på måndagar i England, så på Tisdagar får vi se det.

Hmm. dom hade jag inte någon aning om. har bara sett "Skins Secret Party Special"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det har gått en brittisk tv-serie ibland på lördagar, vid typ 20.00 på tvåan. Den heter 'Svindlarna' och handlar om ett gäng med folk (själva uppsättningen av rollfigurer påminner väldigt mycket om Ocean's-filmerna förresten) som blåser rika människor på pengar.

Det jag vill veta är; vad heter denna serie på engelska? :)

Hustle. Går att "AKA-söka" på iMDb (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om det redan är old news, men strejken är över.

Härligt, får bara hoppas att det kommer mer avsnitt av Heroes S02 nu. :) Som jag har saknat Peter, Claire och gänget... edit: Men det verkar kört. Oktober 2008. Skräääääp.

24 S07 är iaf uppskjutet till 2009.

Har förövrigt planer på att nörda igenom Lost S01-03 under påsklovet. Det skulle vara 110%-ig mysfaktor.

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...