Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

Prison break och Lost. kan dem aldrig bli klara så jag kan stryka dem från mitt liv >_<.. Lost är helt lost och Prison break börjar gå för långt >_<

Heroes är bara för mycket, var bra i början sen började jag hata mig själv varje gång jag kollar den, but i can't stop!

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nu sett alla avsnitt som finns ute med Skins, måste säga att det är en riktigt bra serie. Fast det har säkert dem flesta redan listat ut.

Min favoritkaraktär i serien är lätt Ch... Chase? (

han som är kär i Angie

)

Im in love with...

SIT DOWN!!!!

:lol::confused:

Edit: CHRISS!!! ****

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad som händer nu efter strejken..

24

Season 7 postponed until January '09.

Heroes

No new episodes expected until fall.

House

Expected to shoot 4 new episodes to begin airing in its new Monday time slot on April 28.

Jericho

Six episodes remain. No additional episodes expected for this season.

Lost

Five pre-strike episodes remain. Expected to shoot 5 additional episodes to air in April/May.

My Name Is Earl

Expected to shoot 9 new episodes to begin airing on April 3.

Prison Break

Its season has wrapped. Not yet renewed for fall.

Scrubs

Five pre-strike episodes remain and will begin airing on April 10. Up to four additional episodes may be shot; unclear whether they'll air on NBC or go straight to DVD.

* TBD = To be determined

Fullständig lista här..

http://community.tvguide.com/blog-entry/TV...orite/800032698

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:unsure:

Oh, man. That '70s Show är bästa sitcomen ever. Tycker den fångar kompisgäng- känslan på ett unikt och realistiskt vis till skillnad från många andra serier. Har alla säsonger och har sett alla avsnitt, men funderar på att införskaffa S03 och S04 på nytt då det är kuksugarkvalité på dem.

Förövrigt funderar jag på att införskaffa Malcom in the middle- säsongerna. Det var faktiskt underhållande som jag minns det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kollat på de första fem avsnitten av Scrubs nu. Skön serie såklart, men den känns knappast perfekt á la Vänner eller That 70's Show.. Men får hoppas att jag ändrar inställning senare. :lol:

Edit: Hahaha, Vänner, inte Vaääner. :lol:

Jag kan bara säga att jag avundas dig som får nöjet, ney, äran att se Scrubs för första gången! Fullkomligt underbar serie.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...