Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

Nej men minns du Dinosaurs!

Dinosaurs: Steroids to Heaven - Part 1

Dinosaurs: Steroids to Heaven - Part 2

Får jag chans på dig?

Kommer ihåg det där programmet sen jag var liten och har flera gånger per år tänkt på serien, hoppats att jag någongång skulle få reda på vad den hette. Tack så himla mycket! :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag chans på dig?

Kommer ihåg det där programmet sen jag var liten och har flera gånger per år tänkt på serien, hoppats att jag någongång skulle få reda på vad den hette. Tack så himla mycket! :mf_doof:

Jag hade exakt samma problem tills jag för tre år sedan praktiserade på en filmbutik och satt och snackade gammla serier med en snubbe som jobbade där och han gav mig svaret.

Nja inte direkt. När jag var liten så gillade jag action

Airwolf kicks ass..

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trean är bäst! Jag har snart sett allt House som finns förutom några avsnitt på första säsongen. Men jag får alltid en känsla av tomhet när jag ser ut serier så här...

Ahaaa du! När jag såg sista avsnittet av säsong tre i OC, i vilket

Marissa dör

(inte för att det spelar nån roll här, men ja) så reste jag mig upp och bara tänkte.. "Jaha.. vad ska jag göra nu då?" och ingenting kändes roligt. Skulle åka och bada med alla kompisar men jag var bara ledsen.. Känslan av att se allt OC för första gången är oslagbar alltså, pinsamt nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är man en sjuk människa om man försöker få sina vänner att spela "Find the Saltine" med en samt att man konstant drar Scrubsparalleler och använder uttryck såsom "What has two thumbs and does not give a crap?" :P

Inte är man en sjuk människa men jag skulle inte vilja hänga med någon som gör det :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet någon var jag kan hitta undertexter (svenska eller engelska) till Scrubs.S04

.DVDrip.XviD-SAiNTS

?

Tips: Ladda hem alla dvdrip av Scrubs från Tankafett. Äkta undertext där, alltså ingen wannabe som har suttit och textat med felstavningar etc. Dock så är den inbränd, om det gör något?

Bättre kvalitet också. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet någon var jag kan hitta undertexter (svenska eller engelska) till Scrubs.S04

.DVDrip.XviD-SAiNTS

?

www.undertexter.se kan du hitta subs synkade till SAiNTS-releaserna för vissa avsnitt på S04, andra är märkta LOL men kan ju mycket väl också funka. Man kan ju sätta delay på subsen i VLC om inte annat.

Men vänta nu... inte behöver du undertexter till Scrubs, det är ju världens enklaste engelska? Översätta skämt till svenska blir dessutom ofta rätt kasst... om vi nu ska ta den här diskussionen igen, haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med dudeson, scrubs är inte en serie med svår engelska, och i skillnad från konversation med subs till House så är scrubs inte ett sådant sjukhus program där medicinska termer spelar så stor roll för att kunan fatta saker.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har löst det hela med att ladda ner engelska undertexter. :whistling:

Visst förstår man ju det mesta i alla fall, men jag tycker det är skönt att ha lite 'backup'.

Sen edit: Eftersom jag har så sjukt dåligt minne med sådana här saker så skriver jag det här (för min egen skull alltså):

Ett av de bästa Scrubs-avsnitten jag sett hittills är S04E08! Flera andra avsnitt innan dess är riktigt grymma med.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...