Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Oo sheis, kommer det en fjärde säsong av Weeds? Avslutet på sista episoden hade iofs kunnat avsluta hela serien. Tummen upp!

It was announced on November 5, 2007 that Showtime had picked up the show for a fourth season consisting of 13 episodes. - Wikipedia.

Lär väl starta igen i början av augusti, som vanligt.

edit: Tyckte förövrigt att S03 var lite sämre än vad jag hade hoppats på. S02 var klockren rakt igenom, tyckte S03 kändes utdragen på vissa ställen. :mf_doof:

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

It was announced on November 5, 2007 that Showtime had picked up the show for a fourth season consisting of 13 episodes. - Wikipedia.

Lär väl starta igen i början av augusti, som vanligt.

edit: Tyckte förövrigt att S03 var lite sämre än vad jag hade hoppats på. S02 var klockren rakt igenom, tyckte S03 kändes utdragen på vissa ställen. :wub:

Hmm vet inte, massa scener var ju helt underbara. Bara älskar councilman Doug. Min favvo-karaktär asså.

Har just sett klart försa säsongen av Heroes och ska snart hugga in på andra. Även tankat S01 av Dexter som tänkte se första avsnittet på nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började kolla på The OC för en vecka sen. Okej, jag vet att jag är några år efter, men serien är sjukt bra. På en vecka har jag sett två säsonger.

Det är nått märkligt med serien, den är otroligt gripande. Jag har börjat gråta ett flertal gånger. Fyy fan. Nu har jag två säsonger kvar att se fram emot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började kolla på The OC för en vecka sen. Okej, jag vet att jag är några år efter, men serien är sjukt bra. På en vecka har jag sett två säsonger.

Det är nått märkligt med serien, den är otroligt gripande. Jag har börjat gråta ett flertal gånger. Fyy fan. Nu har jag två säsonger kvar att se fram emot.

Haha, jadu, en av mina absoluta favoritserier. Håller med dig om allting. Säsong 1 är gudomligt fantastisk. Säsongsavslutningen i 2:an är mer än underbar.

Apropå det så är OC väldigt underskattat. Många som jag träffat och där OC kommit på tal har direkt börjat tjata om fjortisserier och töntar som kollar på det utan att dom ens sett det. Men så är det naturligtvis inte, många vuxna ser ju även serien då det inte bara handlar om de fyra huvudkaraktärerna, utan om föräldrarna och deras problem och massor av annat. Säsong 3 är av många ansedd som sämsta säsongen, men jag vill inte ens utse en säsong som skulle vara 'sämst'.

Men den är bra och säsong 4 är som en helt ny värld. Gillar dock inte mycket detaljer i 4:an, men gillar den mer än 3:an ändå och sista avsnittet är sjukt, säger inget mer. Grät i typ 10 minuter non-stop i slutet :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det en fjortisserie för att mestadelens tittare än fjortisar? It doesn't make sense, dude! :)

Men. Jo!! Haha. Den är ju lite fjortis, eftersom den tilltalar så himla många fjortisar. Då måste det finnas 'fjortshet' i den, eller hur? Kärleken och kärleksscenerna, till exempel, är i vissa fall väldigt fjortis. Men det gör inget, mycket annat är bra. Och förhoppningsvis uppskattar man själv andra saker än fjortisarna, som mest är kåta på Seth och Ryan.

Heh, vi är kåta på Summer och Marissa istället. :) Närå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och förmodligen rikat till fjortisar ^^

skulle behöva serie tips..

kollat igenom

heroes

kyle xy

dexter

entourage

lost

scrubs

chuck

weeds

day break

prison break

eureka (ska börja på s2)

futurama

psych (s1 bara)

californication

finns mer men kommer inte på några nu, skulle behöva nå nytt å se

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

finns mer men kommer inte på några nu, skulle behöva nå nytt å se

Ord, behöver också ha något nytt att kolla på. har sett alla avsnitt av:

Serien som fortfarande visas:

Lost

Chuck

Weeds

Scrubs

Heroes

Jericho

Kyle XY

The Unit

Bullshit

Primeval

The Wire

Las Vegas

South Park

Family Guy

Supernatural

The Simpsons

Prison Break

Human Weapon

American Dad

The Boondocks

Californication

Two and a Half Men

Everybody Hates Chris

Avklarade serier:

Oz

Smith

Traveler

Futurama

Invasion

Vanished

Day Break

Viva La Bam

Meth & Red Show

Blade The Series

Band of Brothers

Bam's Unholy Union

Buffy The Vampire Slayer

Mind, Body and Kick Ass Moves

The Pretender

om ni undrar varför dem är så fint uppställda är det för jag tagit dem från min Serierdokument där jag håller koll vilket avsnitt jag senast såg och dem jag redan kolalt klart.. någon som kan tipsa om något, BTW har ni inte kollar Jericho gör det snarast!

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...