Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

Det måste ju varit någon mer än jag som såg stridspiloterna idag? (Jacker, Darkjak?)

Här hemma satt både mamma och jag bänkade när programmet drog igång. :angry:

Vad tyckte ni om det? Om nu någon såg. Själv tyckte jag att det var ett intressant avsnitt, att få en inblick i skolgången och även lite i deras fritid. Sedan självklart att få se lite flygplan och hur det är när man flyger, inte så att man kan känna känslan men en liten inblick får man i alla fall. Kommer helt klart fortsätta följa.

Förresten, han som hette Patrick som var i gruppen med andraårselever var riktigt lik Jacker tyckte jag, din bror månne? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det måste ju varit någon mer än jag som såg stridspiloterna idag? (Jacker, Darkjak?)

Här hemma satt både mamma och jag bänkade när programmet drog igång. ^_^

Vad tyckte ni om det? Om nu någon såg. Själv tyckte jag att det var ett intressant avsnitt, att få en inblick i skolgången och även lite i deras fritid. Sedan självklart att få se lite flygplan och hur det är när man flyger, inte så att man kan känna känslan men en liten inblick får man i alla fall. Kommer helt klart fortsätta följa.

Förresten, han som hette Patrick som var i gruppen med andraårselever var riktigt lik Jacker tyckte jag, din bror månne? :angry:

Jag såg det också!

Har alltid gillat flygplan, så detta var en självklarhet att se på. Intressant det du säger, med vilket jobb det egentligen är bakom all flygning.

Vi får hoppas att det inte blir någon fler olycka ála Långholmen -93. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet när futurama börjar sändas igen? >_<

Ska det inte komma flera filmer istället? Inte för att jag följer det, men har hört det. :confused:

Någon som vet när nya avsnitt av Private Practice ska komma?

3 maj.

Någon som vet när nya avsnitt av Greys Anatomy ska komma?

10 januari.

Någon som vet när nya avsnitt av House ska komma?

Januari någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...