Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

Okej, Andra Avenyn är en svensk serie som går på ettan som jag skrev några sidor bak.

Det som är så oerhört skrattretande är att det mer eller mindre är ett plagiat av The O.C.

Ska dra en lite lista med de största likheterna

  • En kille har tidigare i sitt liv blivit adopterad (Denne ska då vara Ryan (Heter Kim i serien) )
  • Han har mycket muskler och är bra på att slåss
  • Hans far är f.d kriminell
  • Hans far blir frisläppt och dyker upp i "Ryans" liv och Ryan har otroligt svårt för detta
  • I en annan familj finns också en mini-Ryan. Han är ny och OCKSÅ adopterad. Han börjar en ny skola och har en låtsas-syster som liknar Seth då hon är utanför och ingen gillar henne och hon blir mer eller mindre mobbad
  • Den andre Ryan blev idag rånad av några innan han hjälptes ut (Likhet, right?)
  • Idag spelade ett band i boxningshallen som ska likna Bait Shop där alla ungdomar hänger. Det var Billie The Vision And the Dancers som uppträdde och det fanns två våningsplan som i Bait Shop

    • Death Cab For Cutie spelades två gånger!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det någon som kollade på de två första avsnitten av Eureka, som visades på 6:an idag? Ganska bra serier som jag ska försöka följa. Gillade att huvudpersonen var så obekymrad trots omständigheterna, och drog massa dåliga skämt (som jag tyckte var ganska roliga) hela tiden.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... var inte jättebra. Hade förväntat mig bättre efter den superba säsongsstarten.

Nej kunde verkligen inte mätas med säsongstarten. :w000t:

ÄDIT: Har nyss sett My name is Earl och Reaper.

Reaper var en riktigt skön serie. Kommer nog följas! :confused:

Och Earl var också rätt så roligt. Dock mest för Randy, nu när Earl är i fängelset hur kommer han lösa listan? :(

Redigerad av den0m
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...