Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

Fyfan vad många bra TV- serier det finns. Man borde ha ännu mer fritid så man kunde titta på alla, samtidigt som man svullade goa mackor (mackor = det ultimata TV- serie- käket).

Ord på den du, gamle Jack.

Sett klart första säsongen av Weeds nu. Riktigt grymt, liknar ingenting annat. Typ. Iaf. Ska se andra säsongen efter helgen. Yies.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen som följer Hells Kitchen? grym serie, Gordon Ramsey är kung.

060713_hellsKitchen_hmedhmedium_910718_0.jpg

*Edit* är det 22 avsnitt av säsong 2 i Prison Break?

Ramsay's Kitchen Nightmares är 1000 ggr bättre. Hells kitchen är ju, på typiskt amerikanskt manér, iscensatt och vissa av "restauranggästerna" är utan tvekan inhyrda skådespelare.

Men Gordon Fucking Ramsay är en cool snubbe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ramsay's Kitchen Nightmares är 1000 ggr bättre. Hells kitchen är ju, på typiskt amerikanskt manér, iscensatt och vissa av "restauranggästerna" är utan tvekan inhyrda skådespelare.

Men Gordon Fucking Ramsay är en cool snubbe.

Tycker också Ramsay's Kitchen Nightmares är snäppet bättre om man ska se på program som han gör, men dom går inte att jämföra egentligen tycker jag.

I Ramsay's Kitchen Nightmares hjälpar han ju restauranger att bli bättre, Hells Kitchen driver han en restaurang.

Har sett ett bakom kuliserna program om HK och det är faktiskt inte iscensatt, allt händer "på riktigt", men gästerna blir "varnade" innan dom sätter sig att det kan ta lång tid att få mat.

Men sen när dom bestämmer om vilka som får vara med i programet så är det ju klart att dom blandar riktigt bra kockar med lite sämre för att få alla "intriger".

Har precis börjat sett Säsong 3 av Hells Kitchen, har även tagit upp Prison Break från där jag slutade att kolla, Weeds har jag också börjat följa.

Många järn i elden nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken skillnad det är på Hells Kitchen UK och US

Huh? Jag visste inte ens att det fanns en UK-version av Hells Kitchen! :huh:

Var det DEN du menade tidigare?

Hursomhelst verkar, som vanligt, det britterna gör vara mer äkta och intelligent - bra tv helt enkelt.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huh? Jag visste inte ens att det fanns en UK-version av Hells Kitchen! :rolleyes:

Var det DEN du menade tidigare?

Hursomhelst verkar, som vanligt, det britterna gör vara mer äkta och intelligent - bra tv helt enkelt.

Nej, jag menade den Amerikanska, har inte sett så mycket av den brittiska, men han är lugnare i den än vad han är i den amerikanska versionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...