Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

Följer Heroes, South Park, Family Guy, Simpsons, Scrubs, My name is Earl.

Följde Prison Break på tv3, men missade några avsnitt så jag la ner det efter typ halva andra säsongen, men har andra säsongen på datorn, ska börja kolla på det igen.

Funderar på att börja se på House, många som snackar gott om det.

Ingen idè att rabbla upp vilka serier jag har sett, men typ Vänner, Spin City osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg på hela säsong 1 av Weeds som gick på TV3 igår.

Mycket bra och rekommenderad serie.

Dude, såg den också... jag gillade den verkligen. Men jag blev för trött runt 4 eller något... pallade inte se vidare. Men om jag inte varit så trött så skulle jag stannat uppe och sett vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker ni om att börja kolla på en serie på någon annan säsong än den första? Ta House t.ex. som jag planerar att kolla in; kan jag börja med S03?

Jag började titta på House. Mitt första avsnitt var säsong 3. Så ja, du kan börja när som helst.. Visst, det är lite grund-info du saknar, men man fattar snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar Scrubs, och väntar på att säsong sju ska komma.

I väntan på det så ska jag ge House en chans att imponera på mig. Håller för tillfället på att tanka hem säsong ett, 50Kb/s. happy0005_908285_0.gif

Men men. Får hoppas att det är värt väntan.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det är såhär: S02 av Heroes börjar i vanlig tid (~mitten/slutet av september), pågår fram till jul då det blir ett uppehåll, då börjar Origins (6 avsnitt). Tittarna röstar in en ny hjälte, och S02 fortsätter.

Fast det stod i tidningen att det Origins skulle rulla under sommaren. Har själv inte hört något mer om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg just klart första säsongen av Miami Vice. Riktigt bra serie, kult om något. Serien känns inte lika fjantig som många andra serier från 80-talet gör. Sen att hunken Don Johnson har en av huvudrollerna gör ju inte saken sämre. Och PMT med sin sköna röst. :o

Andra säsongen ska införskaffas snart!

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg just klart första säsongen av Miami Vice. Riktigt bra serie, kult om något. Serien känns inte lika fjantig som många andra serier från 80-talet gör. Sen att hunken Don Johnson har en av huvudrollerna gör ju inte saken sämre. Och PMT med sin sköna röst. :ermm:

Andra säsongen ska införskaffas snart!

Första säsongen är den allra bästa. Älskar när dom ska ut och jaga Calderone i Bahamas, SÅ JÄVLA BÄST!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...