Jump to content

Tråden om tv-serier


KalleR
 Share

Recommended Posts

Haha varför säger ni så? Det är väl bara gött att ha mycket framför sig?

Jag själv sitter ju och väntar på S03E05 och eftersom de fyra första avsnitten var preair, så kan det dröja ett jäkla tag innan femman kommer...

Mmmm, det är ju skithärligt med maraton. :mellow:

Väntar också på E05, och om det inte kommer pre-air så dröjer det enda tills 10 september. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett S1 och S2 av House nu, fyfan vad bra det är! :mellow: S2 var bäst, och jag hoppas S3 är minst lika bra (håller på att fixa S3 nu). Några fler än jag, Kaller och Dumbom som ser på House? :cry:

Jag ^_^ även om jag inte sett så mycket.

Har tagit mig igenom 1 säsong av O.C nu :D När jag sett allt där ska jag ta mig igenom alla vänner-avsnitt också. Jag har å göra framöver med andra ord :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag :> även om jag inte sett så mycket.

Har tagit mig igenom 1 säsong av O.C nu :cry: När jag sett allt där ska jag ta mig igenom alla vänner-avsnitt också. Jag har å göra framöver med andra ord :D

Fan, nu blir jag avundsjuk. Ingenting slår nätterna förra sommaren då man satt uppe och för första gången såg på OC... :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag :D även om jag inte sett så mycket.

Har tagit mig igenom 1 säsong av O.C nu :( När jag sett allt där ska jag ta mig igenom alla vänner-avsnitt också. Jag har å göra framöver med andra ord ;)

Säsong 1 är fantastisk :mellow::cry::D:>^_^^_^:o (Och då överdriver jag inte med smileys)

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Nu när hösten kommit blir jag lite sugen på serier igen. Finns dock verkligen mycket att välja på. Vilken av Heroes, Prison Break och Entourage är mest sevärd enligt er? Eller finns det någon som är bättre än dessa?

Har i stort sett bara följt Lost och House tidigare.

Entourage. Dock jävligt olika serier så svårt val, men inte Heroes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när hösten kommit blir jag lite sugen på serier igen. Finns dock verkligen mycket att välja på. Vilken av Heroes, Prison Break och Entourage är mest sevärd enligt er? Eller finns det någon som är bättre än dessa?

Har i stort sett bara följt Lost och House tidigare.

Prison Break! Jag har helt ärligt inte hört någon säga att de ogillar det programmet.. :wub:

Hur som helst, jag lyckades lägga vantarna på hela första säsongen av That 70's Show, och har kollat igenom första skivan nu. Älskar det programmet. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när hösten kommit blir jag lite sugen på serier igen. Finns dock verkligen mycket att välja på. Vilken av Heroes, Prison Break och Entourage är mest sevärd enligt er? Eller finns det någon som är bättre än dessa?

Heroes!

Underbar serie, den absolut bästa just nu. Första säsongen var sjukt grym, såg inte från början, men när jag väl började tog det 3-4 dagar (och då hade jag från E01-E21 att se). Kan verka fjantig, men den är... mycket bra. Sen gör ju Claire Bennet hela serien ett strå vassare. evilgrin39_745831_0.gif

Prison Break har jag inte sett. Entourage såg jag första avsnittet av, men märkte att det är inget för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kollade på Heroes i onsdags när första avsnittet sändes på fyran eller vilken kanal det nu än var.

Jag kan säga att jag är glad att jag tillslut vågade spana in den, tidigare har jag dissat den. Men det kommer förmodligen bli den första, jag repeterar, den första serien som jag följer via TV från start till slut. Har aldrig tidigare gjort det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...