Jump to content

Stäng forumet för icke-medlemmar!


Umberto
 Share

Stäng forumet för icke-medlemmar?  

155 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 175
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag känner, precis som Vice, inte att jag har lämnat ut för mycket information om mig själv. Det känns bara lite fel att precis vem som helst kan se det jag skriver.. Jag tänker till exempel på det The Dude berättade, att hans mentor som skulle bedöma hans specialarbete plötsligt satt med den gamla 'Legalisera cannabis'-tråden uppe.

Aja, jag lider väl inte personligen av att allmänt-delen är öppen, tycker bara att det känns lite onödigt på något sätt.

Yep, that's the thing sis! Det är bl.a. därför jag försöker vara så anonym som möjligt. Exakt vem som helst som kan använda en dator kan sitta och läsa det man skriver. Gamla lärare, klassens skåpbög, grannen, knarkspan, fasters exman etc. etc. Med tanke på att vissa är väldigt personliga i sina inlägg tycker jag att en låsning inte vore helt fel.

Även om forumets stängs kommer Google alltid ha en kopia, så om ni är rädda för google-sökningar kommer inte en låsning av forumet att lösa något. Jag är dock öppen för en låsning av enbart forumet Allmänt under en testperiod (följt av utvärdering). Det jag är rädd för är att forumet kan ta skada i form av färre nya medlemmar och fler "oförsiktiga" inlägg till följd av en känsla av trygghet (falsk trygghet). Eventuella goda effekter är fler inlägg.

Ja, vi får ju EXTREMT många nya, aktiva och berikande medlemmar som det är. Verkligen.

Trots lång och hård hjärnaerobic kan jag inte komma på en enda nyregistrerad medlem sen KvaddadPadda som tillfört det här forumet något nämnvärt. Frågan är allstå: BEHÖVER forumet, som det ser ut nu, dessa nya oengagerade medlemmar överhuvudtaget?

Lite skrämmande att det är så låg aktivitet (nya inlägg) och få frivilliga registreringar, trots dubbling av antalet besökare och tredubbling av antalet besök.

Ptja, varför skulle de joina? Det här forumet vet inte längre vad det vill vara. Det försöker vara ett GTA-forum trots att det egentligen inte är det längre, det luftslottet brakade samman när sidan stängdes ner. Så då gör det ett lite halvhjärtat försök att vara nån sorts "internetmötesplats", tyvärr räcker dock det som finns (dvs allmänt-delen) inte till för att locka nya medlemmar. Utveckla allmänt-delen (med nya subforum etc) och tona ner forumets GTA-inflytande så kanske fler joinar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hursomhelst, jag ska registrera medlem nummer 10000 enligt Board Statistics. Sedan går kontot till högstbjudande.

Annars borde vi ju starta ett loungeforum.

Så du ska inte ta nr 1 000 000 på inlägg.

Fett vad forumet kommer bli spammat när alla vill ha nr 1 000 000 :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Umberto: GTA-delarna har väl inget nämnvärt "inflytande" över sajten? Och "luftslott" vet jag inte att jag tycker är rätt ord. Visst saknar sajten en huvudsida och det är ju synd, men diskussionerna är det viktiga och alla GTA-spel som släppts har alltid varit riktigt vackert aktiva sålänge som respektive spel är "modernt". GTA IV-forumet håller en väldigt hög klass om man jämför med i princip alla andra GTA-släpp. Om det beror på bra moderering (:ph34r:) eller att det är fler P20 och färre P12 här än när SA släpptes vet jag inte. Jag tycker att det är över all förväntan hur bra det ser ut där just nu. Jag ser aldrig några spaminlägg eller "ÄTA!??!?!"-diskussioner, allt håller en hög klass utom de trådar utan diskussionsvärde som dök upp _innan_ release.

Mer utvecklat "Allmänt"-forum vore trevligt, och en Lounge (ej lekforum) av något slag vore inte helt fel steg att ta för att det här stället skulle kännas som något mer än det senaste GTA-spelet och ett stort gap mellan det och spel- och musikforumen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag stängdes HELA forumet, otroligt dåligt.

Jag gick in i skolan och skulle kolla om det fanns några intressant trådar att skriva i (jag kan inte logga in eftersom jag har mitt 20 ord lösen ord, och vill jag veta lösen ordet så måste jag gå in på min mail).

Sen undrar jag varför i hela jävla världen man stänger när GTA:IV precis har släppts, det skulle kanske vara okej att stäng forumet om 1 månad när nästan alla har skaffat och spelat igenom gta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag stängdes HELA forumet, otroligt dåligt.

Jag gick in i skolan och skulle kolla om det fanns några intressant trådar att skriva i (jag kan inte logga in eftersom jag har mitt 20 ord lösen ord, och vill jag veta lösen ordet så måste jag gå in på min mail).

Sen undrar jag varför i hela jävla världen man stänger när GTA:IV precis har släppts, det skulle kanske vara okej att stäng forumet om 1 månad när nästan alla har skaffat och spelat igenom gta.

Vi får fler medlemmar, what's the problem? Byt lösenord då om det är så krångligt för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag stängdes HELA forumet, otroligt dåligt.

Jag gick in i skolan och skulle kolla om det fanns några intressant trådar att skriva i (jag kan inte logga in eftersom jag har mitt 20 ord lösen ord, och vill jag veta lösen ordet så måste jag gå in på min mail).

Sen undrar jag varför i hela jävla världen man stänger när GTA:IV precis har släppts, det skulle kanske vara okej att stäng forumet om 1 månad när nästan alla har skaffat och spelat igenom gta.

Du kan visst logga in, sluta sitt och ljug. Du är bara lat/efterbliven som inte kan memorera ett lösenord. Och framförallt ser jag inte var problemet var, då du själv skriver att du har lösenordet på din mail som du enkelt hade kunnat logga in och kolla på. Eller har du ett "20 ord lösen ord" till din mail också som bara finns tattuerat på din mors högra skinka så du inte kunde logga in på mailen för du var i skolan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag stängdes HELA forumet, otroligt dåligt.

Jag gick in i skolan och skulle kolla om det fanns några intressant trådar att skriva i (jag kan inte logga in eftersom jag har mitt 20 ord lösen ord, och vill jag veta lösen ordet så måste jag gå in på min mail).

Sen undrar jag varför i hela jävla världen man stänger när GTA:IV precis har släppts, det skulle kanske vara okej att stäng forumet om 1 månad när nästan alla har skaffat och spelat igenom gta.

Starta du datan själv ?

Men som henikbojj sa; mer medlemmar, hoppas bara det kommer ihåg sina 20 ords lösenord..ord

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan visst logga in, sluta sitt och ljug. Du är bara lat/efterbliven som inte kan memorera ett lösenord. Och framförallt ser jag inte var problemet var, då du själv skriver att du har lösenordet på din mail som du enkelt hade kunnat logga in och kolla på. Eller har du ett "20 ord lösen ord" till din mail också som bara finns tattuerat på din mors högra skinka så du inte kunde logga in på mailen för du var i skolan?

Innan jag skriver det här så vill jag säg att du är otrevlig, ord gör också ont. ;)

Jag är efterbliven, ungefär lika efterbliven som den personen som stänger forumet efter en GTA-release.

Jag kan inte logga in på min mail i skolan utan proxy, och jag vill inte slösa min dyrbara rast på att hitta en proxy och därifrån logga in på min mail, vilket tar 4-5 minuter med proxy.

Min kära mor har du inte med att göra, Jag kan förstår att en lite pojke som du är intresserad av äldre kvinnor, och vill tittat på deras rumpor. Men det är nog bäst om du slutar fantisera om min mor, för hon vill inte umgås med en ohyfsad alkoholiserad data-nörd med pubis hår och finnar över hela kroppen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Innan jag skriver det här så vill jag säg att du är otrevlig, ord gör också ont. <_<

Buhu. ;)

Jag är efterbliven, ungefär lika efterbliven som den personen som stänger forumet efter en GTA-release.

Går att diskutera. Vill de som besöker sidan ha fakta, kan de lika gärna regga sig för att diskutera faktan.

Jag kan inte logga in på min mail i skolan utan proxy, och jag vill inte slösa min dyrbara rast på att hitta en proxy och därifrån logga in på min mail, vilket tar 4-5 minuter med proxy.

Failskola.

Min kära mor har du inte med att göra, Jag kan förstår att en lite pojke som du är intresserad av äldre kvinnor, och vill tittat på deras rumpor. Men det är nog bäst om du slutar fantisera om min mor, för hon vill inte umgås med en ohyfsad alkoholiserad data-nörd med pubis hår och finnar över hela kroppen.

Abooo. >_<

No wait:

dvttz0kcce94.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Innan jag skriver det här så vill jag säg att du är otrevlig, ord gör också ont. ;)

Jag är efterbliven, ungefär lika efterbliven som den personen som stänger forumet efter en GTA-release.

Jag kan inte logga in på min mail i skolan utan proxy, och jag vill inte slösa min dyrbara rast på att hitta en proxy och därifrån logga in på min mail, vilket tar 4-5 minuter med proxy.

Min kära mor har du inte med att göra, Jag kan förstår att en lite pojke som du är intresserad av äldre kvinnor, och vill tittat på deras rumpor. Men det är nog bäst om du slutar fantisera om min mor, för hon vill inte umgås med en ohyfsad alkoholiserad data-nörd med pubis hår och finnar över hela kroppen.

Det är därför man inte har lösenord likt af12feF34aln00bs73kP

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
@ Umberto: GTA-delarna har väl inget nämnvärt "inflytande" över sajten? Och "luftslott" vet jag inte att jag tycker är rätt ord. Visst saknar sajten en huvudsida och det är ju synd, men diskussionerna är det viktiga och alla GTA-spel som släppts har alltid varit riktigt vackert aktiva sålänge som respektive spel är "modernt". GTA IV-forumet håller en väldigt hög klass om man jämför med i princip alla andra GTA-släpp. Om det beror på bra moderering (<_<) eller att det är fler P20 och färre P12 här än när SA släpptes vet jag inte. Jag tycker att det är över all förväntan hur bra det ser ut där just nu. Jag ser aldrig några spaminlägg eller "ÄTA!??!?!"-diskussioner, allt håller en hög klass utom de trådar utan diskussionsvärde som dök upp _innan_ release.

Mer utvecklat "Allmänt"-forum vore trevligt, och en Lounge (ej lekforum) av något slag vore inte helt fel steg att ta för att det här stället skulle kännas som något mer än det senaste GTA-spelet och ett stort gap mellan det och spel- och musikforumen.

Jag tycker GTA har för mycket inflytande över det här forumet med tanke på att en majoritet av forumets stammisar inte hänger här för spelet. Samtidigt känns det lite tramsigt och konstigt att det ska vara på det viset då sidan inte längre existerar. Forumet borde göras om till ett mer allmänt forum (eller eventuellt till någon form av spelforum) i stället. ELLER så bör själva sidan GTAsajten återuppstå.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker GTA har för mycket inflytande över det här forumet med tanke på att en majoritet av forumets stammisar inte hänger här för spelet. Samtidigt känns det lite tramsigt och konstigt att det ska vara på det viset då sidan inte längre existerar. Forumet borde göras om till ett mer allmänt forum (eller eventuellt till någon form av spelforum) i stället. ELLER så bör själva sidan GTAsajten återuppstå.

Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas. Jag vet inte varför, men jag gillar inte Slews sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...