Jump to content

Stäng forumet för icke-medlemmar!


Umberto
 Share

Stäng forumet för icke-medlemmar?  

155 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 175
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inte nu längre.

Vore bra om det antingen var stängt, eller inte. Bara jobbigt om det ska "hoppa mellan" publikt och inte.

Nej, för om man helt spärrar en sida får man inte längre några medlemmar. Låter man den vara öppen ett tag så folk blir intresserade, kommer de sen regga sig när sidan stänger. Alla medlemmar vi fick på några dagar, tror du inte att de smugit omkring här i veckor eller månader redan? Det skulle de inte ha gjort om den var stängd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Ganska grymt att stänga forumet mitt under en av de största GTA-releaserna någonsin.

Men som du vill, forumet stängt en timme eller så :)

Ja, visst är det grymt.

Men en 3-4 timmar.

Då är det mest standard besökare som tar det..

Folk som brukar sitta å idla med inte orkar regga sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är säker på att det har tagits upp tidigare i tråden, men jag tycker att GTA-forumen kan vara öppna för besökare och de andra stängda. Det vore det bästa. :confused:

Dessa gästar är ju knappast här för å läsa om våra privat liv. utan för att läas om GTA.

eller om man skulle låsa vissa trådar, t.ex uppdragshjälp tråden (som förmodligen inte finns) trådar som uppdaterars ofta och har vettig info.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessa gästar är ju knappast här för å läsa om våra privat liv. utan för att läas om GTA.

Precis, och där har det ju ingen betydelse om de är gäster eller inte. Skillnad är det ju i allmänt-forumen, där folk pratar om mer privata saker som det känns onödigt att vem som helst kan googla fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, och där har det ju ingen betydelse om de är gäster eller inte. Skillnad är det ju i allmänt-forumen, där folk pratar om mer privata saker som det känns onödigt att vem som helst kan googla fram.

SOm du istället känner att det inte spelar någon roll att en person som varit registrerad i 2 minuter ser??

Är inte det lite av en oskriven internet-lag att inte dela med sig för mycket privat info??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SOm du istället känner att det inte spelar någon roll att en person som varit registrerad i 2 minuter ser??

Är inte det lite av en oskriven internet-lag att inte dela med sig för mycket privat info??

Känns bättre att en reggad person läser, än en oreggad. Falsk trygghet-syndromet dock...

Oftast så går det ändå att ta reda på det mesta om en användare, alltså är det meningslöst att försöka vara så grymt anonym. Så den lagen suger.

Då är det bättre att följa: Stå för vad du skriver, säger och gör, så slipper du ha ångest.

99% av folk här vet vad jag heter, vart jag bor, hur min flickvän ser ut, tom. namnet på mitt husdjur.

Men vad skulle jag få panik för? Det är ju ändå inget hemligt.

Hade jag hållt på att dryga mig och bete mig som en inavlad person hade jag därremot gjort vad jag kunnat för att dölja min indentitet.

Dock känns det ändå lite bättre att reggade personer tar del av mina uppgifter än oreggade som jag inte ens känner till.

Men då 'är vi där igen, falsk trygghet... =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...