Jump to content

Stäng forumet för icke-medlemmar!


Umberto
 Share

Stäng forumet för icke-medlemmar?  

155 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Innan jag skriver det här så vill jag säg att du är otrevlig, ord gör också ont. <_<

Jag är efterbliven, ungefär lika efterbliven som den personen som stänger forumet efter en GTA-release.

Jag kan inte logga in på min mail i skolan utan proxy, och jag vill inte slösa min dyrbara rast på att hitta en proxy och därifrån logga in på min mail, vilket tar 4-5 minuter med proxy.

Min kära mor har du inte med att göra, Jag kan förstår att en lite pojke som du är intresserad av äldre kvinnor, och vill tittat på deras rumpor. Men det är nog bäst om du slutar fantisera om min mor, för hon vill inte umgås med en ohyfsad alkoholiserad data-nörd med pubis hår och finnar över hela kroppen.

Hahahahahahaahah! Tack, du förgyllde min kväll.

Vad har din mamma för nummer föresten? Hon borde vara i min ålder antar jag eftersom du är såpass liten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 175
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas. Jag vet inte varför, men jag gillar inte Slews sida.

Mmm. Och om inte Mr. H Orkar uppdatera sidan själv är jag säker på att det här finns många som kan tänka sig att ställa upp som nyhetsskribenter m.m.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tssk, tssk. Knackar Hultan-San på PM-boxen med erbjudanden om skribentjobb tackar du knappast nej. :doh::wub:

Visst lockar det ibland, men det är mer jobb än du kan ana. Att varje dag kolla RSS-lådan, eventuellt läsa de artiklar som är intressanta, översätta, skriva om, länka till en massa saker, klippa och klistra bilder, ladda upp, formattera, dubbelkolla, publicera... mycket tid blir det. Start till stopp tar det ungefär en halvtimme för minsta lilla artikel om den ska se snygg ut.

Vi får se om jag vill, det är ju inte nån brådska med att bestämma sig direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst lockar det ibland, men det är mer jobb än du kan ana. Att varje dag kolla RSS-lådan, eventuellt läsa de artiklar som är intressanta, översätta, skriva om, länka till en massa saker, klippa och klistra bilder, ladda upp, formattera, dubbelkolla, publicera... mycket tid blir det. Start till stopp tar det ungefär en halvtimme för minsta lilla artikel om den ska se snygg ut.

Vi får se om jag vill, det är ju inte nån brådska med att bestämma sig direkt.

Har du lämnat GTAnytt? Såg att du hade skrivit en nyhet om PS3 nyligen, men du hade blivit nedgraderad också. Men om så är fallet är det väl bättre att lämna? Dvs om du inte orkar/har ingen lust/inte vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du lämnat GTAnytt? Såg att du hade skrivit en nyhet om PS3 nyligen, men du hade blivit nedgraderad också. Men om så är fallet är det väl bättre att lämna? Dvs om du inte orkar/har ingen lust/inte vill.

Jag är kvar men det är inte lika lockande längre, speciellt inte när IV redan är släppt och sidan i framtiden lär vara död. Stannar kvar ifall intresse skulle komma tillbaka. Nedgraderingen kom ju av min dispyt med honom. Lämna eller inte lämna, vad spelar det för roll? Jag kan vara kvar men vara inaktiv tills vidare - jag har ju inga förpliktelser på så sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är kvar men det är inte lika lockande längre, speciellt inte när IV redan är släppt och sidan i framtiden lär vara död. Stannar kvar ifall intresse skulle komma tillbaka. Nedgraderingen kom ju av min dispyt med honom. Lämna eller inte lämna, vad spelar det för roll? Jag kan vara kvar men vara inaktiv tills vidare - jag har ju inga förpliktelser på så sätt.

Off-Topic är alltid bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...